Rosa foetida-jak rozmnozyc?

11. Data: 2002-05-18 13:10:07

Temat: Re: Rosa foetida-jak rozmnozyc?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedź dostałeś ...
Odpowiedź dostałaś ...

Pozdr. Jerzy Nowak

12. Data: 2002-05-19 05:08:14

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ac5jm7$rkm$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Którym z kolei?

To zależy od pory pozyskania materiału na sadzonki.
Im pęd bardziej dojrzały tym można go wykorzystać wyżej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2002-05-20 11:19:39

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> wrote in

> To mówimy o tych samych krzewach.
> Ta odmiana jest prześliczna.
Calkowicie sie zgadzam!!
> Wielokrotnie widziałem ja w pełni kwitnienia. W zeszłym roku cichcem
> pobrałem ze dwie gałązki . Ale przez wrodzona delikatność trochę za
> małe łudząć sie że uda sie z gałązki 5 cm uzyskać nowa roslinę . I
> niestety wiosna juz nie odbiły. Po tym doswiadczeniu z ta różą
> proponuje użyć jednak sekatora.
Cenna informacja - nie bede sie w takim razie zbyt spieszyc. Pobiore
sadzonki w dwoch terminach i oby sie powiodlo.
> Jak teraz możesz sie przekonac nie wszytkie z tych krzaków są takie
> same. Szczegółowo teraz należy obejrzec krzewy a nawet zawiązać jakis
> tajemny znak na gałęźi przeznaczonej do odcięcia. Mam nadzieje ze
> tych znaków nie będzie kilkanaście. :-(
Hmmm. Ode mnie na pewno nie, ale moze nie nalezalo ujawniac jej adresu.....
> Jeśli to mozliwe to zapisze sie na jeden taki krzaczek jak uda Ci sie
> go rozmnożyc
Oby bylo sie czym dzielic :-)! W kazdym razie ja bardzo chetnie ewentualny
nadmiar odstapie (to sie chyba nazywa "dzielic skore na niedzwiedziu"?).
Pozdrowienia - Ewa

14. Data: 2002-05-20 11:51:19

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in

> pisac...
> A gdzie to było opisane? Bo mój serwer nie wszystkie posty wyświetla.
>:-(((
Pamietam, ze pisal to mezczyzna, w ub. tygodniu (chyba), ale nawet imie mi
umknelo. Wstyd.
Gdybym byla zlosliwa, tobym Cie odeslala do archiwum, ale skoro nie
wszystkie posty do Cie dochodza, to sie nawet wyzlosliwic nie mozna :-(.

> Pisać i to jak najwięcej, najwyżej obrzucą cię wirtualnym błotem,
> zbeszczeszczą twoje dobre imię lub wystawią na pośmiewisko.
> ;-)
> Ale to nic nie boli, naprawdę. Jeśli już robi się zadyma, to robisz
> unik i udajesz, że to Ciebie nie dotyczy. Naprawdę. Gorzej jak
> podejmiesz rekawicę.
Hmmmm. Musze to przemyslec. Spolegliwa to ja nigdy nie bylam...

> Lekcja 1.
> Nie pisz iż coś cię przypiliło albowiem zaraz znajdzie się 1000
> chętnych osób aby się dowiedzieć co zacz?
> ;-)
Wszedzie jest tak samo. Dlaczego???

> Lekcja 2.
> Odpowiedź dostałeś w innym liście i napisz czy cię to satysfakcjonuje.
> Pamiętaj, że tu piszą zawodowcy, którzy udają amatorów i nie rób im
> zawodu.
> ;-)
A. Odpowiedz mnie chwilowo satysfakcjonuje, w pelni bede
usatysfakcjonowana, gdy rozmnoze jak w temacie. Wtedy beda peany i bicie
czolem ;-)))
B. Z zawodowca, chocby sie nie wiem jak staral, predzej czy pozniej
zawodostwo wyjdzie (dzieki temu podchodze do tutejszych rad z pelnym
zaufaniem). Tylko jak taki zuczek jak ja moze im sprawic zawod?
Pozdrawiam zawodowcow i amatorow - Ewa

15. Data: 2002-05-20 12:28:19

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Witam wszystkich ogrodkujacych!
> Czytam Was od dawna z duza przyjemnoscia i uciecha (szczegolne uklony dla
> Janusza, Jerzego i Irka :-)),

Ojej! Dama mi się kłania... Czas schodzić.... :-(
Niemniej dziękuję. :-)))))
Pozdrawiam :-)))
Janusz

czy moge zabezpieczyc sosenki farbą?