czy moge zabezpieczyc sosenki farbą?

1. Data: 2002-05-16 13:37:18

Temat: czy moge zabezpieczyc sosenki farbą?
Od: "Arion" <a...@t...REMOVE.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam działke na odludziu z dużą ilością siewek sosny - od 15 do 250 cm.
Problem w tym ze co rusz któras "ginie". Chcialbym zabezpieczyc je przed
kradzieżą przez pomalowanie części pnia i może niektórych gałązek farbą na
np. żółto, najlepiej farba w sprayu..
Czy nie zaszkodzę w ten sposób drzewkom?
Pozdrawiam,
Arion

2. Data: 2002-05-16 14:04:52

Temat: Re: czy moge zabezpieczyc sosenki farbą?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Arion wrote:

> Problem w tym ze co rusz któras "ginie". Chcialbym zabezpieczyc je przed
> kradzieżą przez pomalowanie części pnia i może niektórych gałązek farbą
> na np. żółto, najlepiej farba w sprayu..

Najlepiej farbą wodorozpuszczalną, np. emulsją elewacyjną...

Pozdrawiam,
Grzesiek

3. Data: 2002-05-16 17:52:36

Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arion" <a...@t...REMOVE.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam,
> Arion
>
> Emulsja. Najlepiej intensywnie czerwona. I trzeba pomalować pół drzewka
(gdy malowałem kilka gałezi to nikt tym się nie przejmował - chyba
traktowali to jako dotatkową ozdobę).

Michał Chudzicki

4. Data: 2002-05-17 10:20:38

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Po co zaraz czerwona? Najlepiej bedzie widoczna biala. Kilka chlapniec i
juz, drzewko oszpecone. Jesli pomalujecie zbyt duza czasc drzewa, rosalina
bedzie miala problemy z asymilacja CO2.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2002-05-17 10:56:59

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@p...com> writes:

> Po co zaraz czerwona? Najlepiej bedzie widoczna biala. Kilka chlapniec i
> juz, drzewko oszpecone.

Tylko czy ja chce miec szpetne drzewka w ogrodku...

MJ

6. Data: 2002-05-17 11:37:15

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko czy ja chce miec szpetne drzewka w ogrodku...

Wybór nalezy do ciebie, zrób eksperyment, polowe pokrop a polowe zostaw.
Zobaczysz sam co zlodziej wybierze.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

7. Data: 2002-05-17 12:22:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Po co zaraz czerwona? Najlepiej bedzie widoczna biala. Kilka chlapniec i
> juz, drzewko oszpecone. Jesli pomalujecie zbyt duza czasc drzewa, rosalina
> bedzie miala problemy z asymilacja CO2.

A co się Rafale wtrącasz w cudzy gust. Lubi czerwoną to niech maluje
czerwoną! A nawt czerwoną odblaskową!!! :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A swoją drogą to wątku jak najlepiej oszpecać drzewa to tu jeszcze nie
było...
No!, wątek wręcz konkursowy i już się boję, ze tym razem konkurs mam
przerąbany... no, chyba, ze rzutem na tasmę coś wymyślę oryginalniejszego.
:-))))))
J.

8. Data: 2002-05-17 13:01:02

Od: "Arion" <a...@t...REMOVE.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co się Rafale wtrącasz w cudzy gust. Lubi czerwoną to niech maluje
> czerwoną! A nawt czerwoną odblaskową!!! :-))

Sczerze mówiąc to własnie jakieś jaskrawe kolory miałem na myśli. Wolałbym
nie zamalowywać dużej części gałęzi tylko oznakowac np. pień w np. dwu,
charakterystycznych kolorach. Cos jak znakowanie bydla...;)
Arion

9. Data: 2002-05-17 13:41:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sczerze mówiąc to własnie jakieś jaskrawe kolory miałem na myśli. Wolałbym
> nie zamalowywać dużej części gałęzi tylko oznakowac np. pień w np. dwu,
> charakterystycznych kolorach. Cos jak znakowanie bydla...;)

O ile pamiętam, to bydlętom piętno wypalano ! Z drzewem nie radzę, no chyba,
ze się lubi pochodnie.
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2002-05-17 13:47:34

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message

> A co się Rafale wtrącasz w cudzy gust. Lubi czerwoną to niech maluje
> czerwoną! A nawt czerwoną odblaskową!!! :-))

A moze patriotycznie, na bialo-czerwono?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz