Rosaliac La Roche Posay

1. Data: 2004-03-19 10:49:44

Temat: Rosaliac La Roche Posay
Od: "kwizak" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy ktoras z Was moze sie wypowiedziec na temat tego preparatu? Mam
cere wrazliwa, sklonna do czerwienienia sie, aczkolowiek nie jet to tradzik
rozowaty. Warto zainwestowac w ten krem??

1. Data: 2004-03-19 11:02:50

Temat: Re: Rosaliac La Roche Posay
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kwizak" <k...@w...pl> napisał

> [...]
> cere wrazliwa, sklonna do czerwienienia sie, aczkolowiek nie jet to
tradzik
> rozowaty. Warto zainwestowac w ten krem??

poszłam do apteki i dostałam ulotkę z próbką.
IMHO: warto prynajmniej spróbować :)

wrażenia po pierwszych dniach używania:
jeśli nie pomaga to przynajmniej nie pogarsza stanu: BARDZO łagodzi, koi..
więc przynajmniej nie robią się nowe rumieńce ;)))
ja jestem b.zadowolona.
jest zupełnie ok. przyjemny zapach, konsystencja i takie tam ;)

Pani w aptece jednak doradzała mi też polski odpowiednik (nazwa na literę
d.. coś jak dermika - ale jakoś inaczej.. sorki - no pierwszy raz widziałam
nazwę tej firmy: nie zapamiętałam).
tańszy coś o połowę chyba. a podobno tak samo dobry (tańszy, bo polski).
zupełnie odradzała Flos lek i eris (bo jeszcze te dwie firmy miały tam
wystawione swoje preparaty).
powidziała, że one jednak nie są kosmetykami leczniczymi.. tylko.. no
kosmetykami ;)

i tylko te dwa (La roche P. i ten polski na D) Pani mi polecała z kremów na
zaczerwienienia, rumieńce i generalnie nadwrazliwość skóry.

pzdr.

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-03-19 12:03:32

Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
widziałam
> nazwę tej firmy: nie zapamiętałam).
> tańszy coś o połowę chyba. a podobno tak samo dobry (tańszy, bo polski).

Moze chodzi o krem DermaCos. Zreszta istnieje nie tylko krem ale cala seria.

Pozdr

1. Data: 2004-03-19 12:37:46

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ZygZag wrote:

> "kwizak" <k...@w...pl> napisał

> tradzik
>
> poszłam do apteki i dostałam ulotkę z próbką.
> IMHO: warto prynajmniej spróbować :)

Wrr, a gdzie tego probki daja? Od dwoch tygodni latam i szukam tego albo
Dirosealu Avene (najbardziej polecany przez dermatolog) w probkach i w
calej Warszawie znalezc nie moge. A jestem alergiczka i nie wyrzuce
60+zl bez probki.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-03-19 13:22:12

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <b...@e...net> napisał

> [...]
> Dirosealu Avene (najbardziej polecany przez dermatolog) w probkach i w
> calej Warszawie znalezc nie moge. A jestem alergiczka i nie wyrzuce

Avene też ma coś na cerę naczynkową?
(ależ ze mnie ignorantka) - mnie nic o tym nie wspominano :(((((

Próbki dostałam (tj: ulotkę, w której jest wlepiona próbka) w aptece w
centrum Warszawa Wileńska.
2 ml w takiej podłużnej chudej ulotce ;) format chyba klasyczny dla tych
produktów (mówię o vichy, Avene i L.R.P.)
Dostałam też próbkę kremu Flos Lek (ale tego jeszcze nawet nie otworzyłam) w
tym samym miejscu.

pozdrawiam i życzę udanych łowów.
:)

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-03-19 13:29:50

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ZygZag wrote:

> "Beth Winter" <b...@e...net> napisał

> Avene też ma coś na cerę naczynkową?
> (ależ ze mnie ignorantka) - mnie nic o tym nie wspominano :(((((

Nowka straszna, i podobno bardzo dobre.

> [...]
> 2 ml w takiej podłużnej chudej ulotce ;) format chyba klasyczny dla tych
> produktów (mówię o vichy, Avene i L.R.P.)

Dzieki - przejde sie tam niedlugo :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-03-19 13:59:32

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <b...@e...net> napisał /a

> Nowka straszna, i podobno bardzo dobre.

no to ja w takim razie też udam się na łowy. :))

dzięki i pozdrawiam,

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-03-19 19:18:44

Od: "dri" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter:
> [...]
> Dirosealu Avene (najbardziej polecany przez dermatolog) w probkach i w
> calej Warszawie znalezc nie moge. A jestem alergiczka i nie wyrzuce
w aptece na chmielnej, zaraz jak skrecasz w chmielna z nowego swiatu
po prawej stronie - jakis tydzien temu byla dziewczyna z ulotkami i
probkami w tubce- po 5 ml

dri

1. Data: 2004-03-21 19:35:13

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam
> cere wrazliwa, sklonna do czerwienienia sie, aczkolowiek nie jet to
tradzik
> rozowaty.
to dobrze- bo rosalica nie leczy trądzika różowatego- on jest do
profilaktyki, powinien być stosowany przy prerosacea.

> Warto zainwestowac w ten krem??
to nie jest zły krem- ma sensowny skład (ale trzeba pamiętać o dodatkowym
filtrze na dzień). jednak zawiera nieco alkoholu, więc wrazliwcy powinni
najpierw przetestować próbkę.

Lysanel + FlosLek SPF20
kremy z kwasami?
stan paznokci po tipsach - jak wzmocnić?
witamina E
[spam] Pogotowie Komputerowe Trójmiasto