Rosja sie wtraca?

1. Data: 2019-02-12 15:37:18

Temat: Rosja sie wtraca?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna Rosji i osobiscie Putinowi zarzuca sie od lat wtracanie sie w
sprawy wewnetrzne innych krajow, a wiec mieszanie sie w wybory
amerykanskie, brexit oraz wspieranie populizmu w Europie. Do tej pory
byla to rzecz dyskusyjna - jedni ja popierali, inni odrzucali lub
powatpiewali w to.
Az tu nagle doradca prezydenta Rosji ds. Ukrainy Wladyslaw Surkow w
poniedzialkowym wydaniu "Niezawisimoj Gaziety" przyznaje , ze jest
jeszcze gorzej (a moze lepiej), bo "Rosja wciska sie w ich umysly
[obcych politykow, krytykujacych te aktywnosci] i oni nie wiedza, co
maja zrobic z ta zmieniona swiadomoscia.<

57-letni Surkow wspomina zwyciestwo Donalda Trumpa w wyborach
prezydenckich, decyzje Wielkiej Brytanii o wyjsciu z Unii Europejskiej
oraz wzrost nastrojow antyimigranckich jak oznaki rosnacych
nacjonalizmow. Antyglobalistyczne podkreslanie narodowej suwerennosci
zdobywa coraz wieksza pupularnosc na swiecie.

W Rosji wielkie znaczenie maja wojsko i policja, a system opiera sie na
autorytecie Putina. Ten wlasnie system jest nie tylko dobry dla kraju,
ale ma tez duzy potencjal eksportowy. "Inni badaja to i przejmuja",
pisze Surkow.

>Nationalismus russischer Prägung breitet sich einem Berater von
Präsident Wladimir Putin zufolge auch in anderen Ländern immer weiter
aus. ,,Ausländische Politiker machen Russland für Einmischungen in Wahlen
und Referenden rund um den Planeten verantwortlich", schrieb Wladislaw
Surkow in einem am Montag von der Zeitung ,,Nesawissimaja Gaseta"
veröffentlichten Beitrag. ,,Tatsächlich ist es noch ernster als das:
Russland mischt sich in ihre Gehirne ein, und sie wissen nicht, was sie
mit ihrem veränderten Bewusstsein tun sollen."

https://www.welt.de/politik/ausland/article188624425
/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

Czyli mamy poza ropa i gazem nastepny artykul eksportowy, ktory nie
wymaga skomplikowanych, drogich i szkodliwych dla srodowiska technik i
technologii. Dobra naturalne kiedys sie skoncza i podlegaja prawom rynku...
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-02-12 19:24:00

Temat: Re: Rosja sie wtraca?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/02/2019 o 14:37, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> technologii. Dobra naturalne kiedys sie skoncza i podlegaja prawom rynku...
az sie usmiechnalem, tak szczerze i od serca, po prostu wisienka na torcie

--
gazebo

3. Data: 2019-02-12 19:41:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-12 15:37, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
> technologii. Dobra naturalne kiedys sie skoncza i podlegaja prawom rynku...

?? ??????? ??? ?????????!
Nic nowego od czasu otrucia Piotra I the Great.

Jednak gazowe ksieżniczki wolały mieszkac w Holandii, do czasu, aż ktoś
pełen ludzi samolot zestrzelił.

https://old.polonia.nl/?p=19652

// i gdzie tera bedzie mieszkac, w milicyjnej służbówce ?

https://2ch.hk/news/arch/2017-05-01/res/783381.html

4. Data: 2019-02-12 20:32:41

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.02.19 um 19:41 schrieb Ilona:

> [...]
> pełen ludzi samolot zestrzelił.
>
> https://old.polonia.nl/?p=19652
>
> // i gdzie tera bedzie mieszkac, w milicyjnej służbówce ?

E, tam. W Grecji, Turcji, na Cyprze, Malcie, w Portugalii. Na Rodos i
tureckiej Riwierze widzialem cale kilometry sklepow i firm z szyldami
pisanymi cyrylica. Nie mowiac juz o bazarach ze sprzedawcami
rosyjskojezycznymi.
W hotelach rozrywke robia artysci i muzycy z Rosji (w jednym hotelu
tureckim mielismy swietny duet - pianistka i skrzypaczke, ktore
potrafily wszystko zagrac), wiec coreczka z mezem poczuja sie jak w
domu. A na Malcie lub w Portugalii za drobna oplata kupia sobie
miejscowe obywatelstwo.

5. Data: 2019-02-12 21:09:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-12 20:32, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> potrafily wszystko zagrac), wiec coreczka z mezem poczuja sie jak w
> domu. A na Malcie lub w Portugalii za drobna oplata kupia sobie

Do czasu, aż znów jakiś samolot spadnie.

6. Data: 2019-02-13 20:22:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/02/2019 o 20:09, Ilona pisze:

/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

> Do czasu, aż znów jakiś samolot spadnie.

nie masz sie gdzie schowac :]

--
gazebo

7. Data: 2019-02-13 22:17:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-13 20:22, gazebo wrote:

/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

> nie masz sie gdzie schowac :]

wrak oddali, czy będę przemalowywac?

8. Data: 2019-02-14 20:13:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/02/2019 o 21:17, Ilona pisze:

/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

> wrak oddali, czy będę przemalowywac?

to teraz puszki zbieraj

--
gazebo

9. Data: 2019-02-15 00:34:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-14 20:13, gazebo wrote:

/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

> to teraz puszki zbieraj

a nie lepiej od razu do słoika?

10. Data: 2019-02-15 15:40:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 23:34, Ilona pisze:

/Putin-Berater-Russland-mischt-sich-in-ihre-Gehirne-
ein.html

> a nie lepiej od razu do słoika?

puszki do sloika? bez sensu

--
gazebo

[ R. Jacob Baker ] CMOS Circuit Design, Layout, and Simulation, Second Edition Solutions 2nd Edition Solutions
[ Serope Kalpakjian, Steven Schmid ] Manufacturing Processes for Engineering Materials 5th Edition Solutions
[ James Stewart ] Single Variable Calculus Early Transcendentals 8th Edition Solutions
[ Stephen Boyd,Lieven Vandenberghe ] Convex Optimization Edition Solutions
Ruhre spawają,