Re:Roślina nad brzeg oczka

1. Data: 2000-09-08 15:27:41

Temat: Re:Roślina nad brzeg oczka
Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał / wrote:

> tojeść
>
> Właśnie! W ciągu jednego sezonu opanowuje 20m2, a przez następne 6 lat po
> usunięciu wciąż odrasta:)
> Z paproci fantastycznie komponuje się z wodą długosz pospolity.

Pasowałoby mi coś takiego ale skoro tak bardzo się rozrasta to trochę się boję.
Wogóle to szukam czegoś płożąco-zwisającego co zakryłoby ten wysoki brzeg.
Dzięki za podpowiedzi
AM

--
Poznaj irysy http://www.republika.pl/emandrzej

Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-09-08 20:13:41

Temat: Re: Re:Roślina nad brzeg oczka
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej M wrote in message
<2...@n...onet.pl
>basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał / wrote:

Czesc
A moze nadalaby sie hortensja pnaca, puszczona po ziemi nie rozrasta sie
szybko, nie wiem czy chcesz zeby Ci tam kwitlo, czy tylko zeby zarastalo,
zanim na cos sie zdecydujesz posadz wiosna bakope, ona tak sie wlasnie
zwisajaco plozy, szkoda tylko, ze jest jednoroczna.
Pozdrawiam Wiesia

>Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>
>
>--
>Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz
http://www.newsgate.pl

kiedy siać trawę ?
Winorosl a maczniak
Szafran w "mój piękny Ogród" extra