Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...

11. Data: 2015-01-08 12:09:45

Temat: Re: Rosyjscy wyzwoliciele-obrońcy w akcji...
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Ruski, mordujące w latach 90 ubiegłego stulecia w Czeczeni całe wsie to
> anioły? Mogę powiedzieć tylko jedno: TY DEBILU.

Amerykanie ktorzy wjechali do afganistanu bez jednego żądania
wydania bena ladena i tluczacy jak leci, moge napisac tylko
jedno: ty debilu.

USA i UE ktorzy najpierw dali zielone swiatlo dla wjazdu iraku
na kuwejt po to tylko aby miec pretekst do wojskowej interwencji
w iraku, moge powiedziec tylko jedno: ty debilu.

Dzialania drugiej strony sa identyczne, no ale to sojusznicy,
zlego slowa powiedziec nie wolno.

12. Data: 2015-01-08 12:22:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Wiesz, kultura grecka- o której nie masz pojęcia- dała Europie jeden z
>filarów naszej cywilizacji: prawda istnieje i jest tam, gdzie jest. My
>możemy tylko do niej się zbliżać.
>Nie rozumiesz więc, że liczą się dowody historyczne, a nie czyjeś
>chciejstwo i nazywanie kogoś politycznie niepoprawnie

A może zamiast wypisywać bzdury wystarczy zapoznać się z tematyką wdrażania
dvb-t w Polsce? Przed zakupem telewizora wyposażonego w dekoder cyfrowy
dobrze by było zapoznać się z dostępnymi regulacjami i stanem przygotowań do
wdrożenia dvb-tzamiast bezgranicznie wierzyć sprzedawcom i innym
'ekspertom'.

Obecnie prowadzona jest emisja testowa co oznacza, że nikt nie daje
gwarancji zarówno co do składu programowego jak i parametrów emisji.

Ponieważ nadal nie ma aktualnej 'Strategii wdrażania naziemnej telewizji
cyfrowej w Polsce' trudno jest jednoznacznie przewidzieć jaki kształt będzie
miała naziemna telewizja cyfrowa w Polsce i każda inwestycja w sprzęt
odbiorczy dvb-t obarczona jest sporym ryzykiem.

13. Data: 2015-01-08 12:23:47

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik Ghost napisał:

>Amerykanie ktorzy wjechali do afganistanu bez jednego żądania
>wydania bena ladena

ryli? ty debilu

14. Data: 2015-01-08 12:28:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie miała naziemna telewizja cyfrowa w Polsce i każda inwestycja w
> sprzęt odbiorczy dvb-t obarczona jest sporym ryzykiem.

Tak, masz rację
:-)

--

Chiron

15. Data: 2015-01-08 12:29:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Tak, masz rację

Dokładnie, bo to kultura grecka uświęca antysemityzm. Po całości.

16. Data: 2015-01-08 21:46:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Dokładnie, bo to kultura grecka uświęca antysemityzm. Po całości.

Masz 100% rację. Nie zadałeś sobie tylko pytania o przyczyny uświęcenia
antysemityzmu.

Musisz pamiętać, że kultura religijna Hebrajczyków była oparta na strachu,
na uświęceniu terroru, przynajmniej od podboju Kanaanu. Nawet wcześniej
strach w krajach bliskowschodnich był elementem, który sprawiał, że dłużnicy
szli posłusznie w niewolę zamiast buntować się przeciwko pożyczkodawcom,
którzy ich zniewolili i zlikwidować niewolę wraz z właścicielem niewolnika -
zapłatą za śmierć była tam śmierć. Stary Testament wzbudził ekstremalny
strach po to, żeby utrzymać miejsce, w którym bankierzy mogą bez ryzyka
trzymać złoto całego Bliskiego Wschodu bez obawy o zabranie go przez
zbuntowanych niewolników albo niewypłacalnych królów.

To powiązanie starotestamentowe świętości z terrorem, poddaństwem i
posłuszeństwem dla drakońskich przepisów stworzyło nawet specyficzne pojęcie
"bogobojności", marginalne w innych kulturach, które przeszło do
chrześcijaństwa i islamu, a które było hamulcem dla kultury. W tym pojęciu
szacunek dla religii miał być równoznaczny ze "strachem przed religią".
Uświęcenie strachu dotarło aż do takich filozofów nowożytnych jak
Kierkegaard.

Teraz zobacz dla kontrastu na kulturę grecką. Wywodzi się ona z kultur
indoeuropejskich, gdzie zapłatą za śmierć był weregild. Nie dość tego, jej
specyfiką były reformy dążące do umorzenia długów, jak reforma Solona w
Atenach. Kultura Grecka nie znała sakralizacji strachu, który we jej pojęciu
był słabością, elementem przesłaniającym nie tylko dojście do prawdy, ale
nie będącym do pogodzenia z cnotą męstwa przydatną w kontekście wojennym i
politycznym. Nie było tam możliwe prowadzenie sterroryzowanego stada, gdzie
cnotą była nieustraszoność.

Kultura grecka pokazała, żeby nie bać się "czarnego luda" tam gdzie go nie
ma i tym samym zepsuła zabawę w terror i zabobon bankierom
bliskowschodniakom. Jednak nie na długo. W tym celu, żeby przedłużyć tę
sadomasochistyczną zabawę nauki Chrystusa - pierwszego człowieka, który
próbował zx nią skończyć w samym jej sercu zostały przerobione na
chrześcijaństwo. Jak by tego nie było mało, powstał również islam, będący
drugą fazą represji przeciwko kulturze bez strachu.

Renesans i Oświecenie były nawrotem do kultury greckiej. A mimo to spotykały
się i spotykają ze stanowczą opozycją ludzi opartych na kulturze strachu.
Pół biedy z takimi filozofami egzystencjalnymi jak wspomniany Kierkegaard
czy Szestow, którzy w wyzbywaniu się przez kulturę Zachodu strachu widzieli
regres świętości ponieważ ukuta raza bogobojności sztucznie połączyła w ich
umysłach te pojęcia. To byli tylko "użyteczni idioci". Prawdziwe piekło
zaczęło się, kiedy kultura strachu zaczęła atakować Zachód z bolszewizmem.
Kiedy ten tylko został pokonany, przyszło inne zagrożenie - integryzm
islamski.

Jeszcze nie ostygła krew ofiar zamachu na "Charlie Hebdo" (terror skierowany
przeciwko satyrze, bo jak zauważył bibliotekarz-terrorysta Jorge z "Imienia
Róży" Umberto Eco - "śmiech zabija strach") a Houlebecque już otwarcie pisze
na ten temat:

"Religia, średniowieczna forma nierozsądności, w połączeniu ze współczesną
bronią staje się prawdziwym zagrożeniem dla naszej wolności. Ten religijny
totalitaryzm spowodował śmiertelną mutację w sercu Islamu, której tragiczne
konsekwencje widzieliśmy dziś w Paryżu. Stoję po stronie 'Charlie Hebdo',
jak my wszyscy powinniśmy, by bronić sztuki satyry, która zawsze była siłą
wolności w walce z tyranią, nieuczciwością i głupotą. 'Szacunek dla religii'
stał się frazą-kluczem oznaczającym 'strach przed religią'. Religie,
podobnie jak inne idee, zasługują na krytykę, satyrę i - tak, nasz
nieustraszony brak szacunku".

Tam gdzie panują ciemności,strachu, nigdy nie będzie możliwe kierowanie się
światłem prawdy. Żeby znaleźć prawdę, trzeba najpierw do zaciemnionego
pomieszczenia wpuścić mały promyczek światła.

--
????
???

17. Data: 2015-01-08 21:47:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> [...]

bliskowschodniakom. Jednak nie na długo. W tym celu, żeby przedłużyć tę
sadomasochistyczną zabawę nauki Chrystusa - pierwszego człowieka, który
próbował z nią skończyć w samym jej sercu - zostały przerobione na

18. Data: 2015-01-08 22:10:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
A zauważyłeś;
1. Głupki są antysemitami, bo głupota jest próżna, jak mu w życiu nie wychodzi,
głupek nie powie że to jego wina, bo to krytycyzm czyli mądrość, głupota natychmiast
oskarża jakiegoś kozła ofiarnego.
2. Dostrzegli to zaborcy i mając od szpiegów że powstanie będzie, podpuszali głupków
na żydów, bo głupek wiadomo bezkrytyczny i tym samym naród skłócony, to i gówniane
powstania.
3. To samo podczas wojny, propaganda hitlera ( niziny społeczne) powodowała że
głupki donosili na żyda i tym samym gubili polaków, bo pomagali, to wkurwiło AK i
kara śmierci za zdradę, bo antysemityzm od zaborów do okupacji ciągle działa
antypolsko.
4. Czasy komuny , komuna moralizowała zamiast coś robić, bieda więc trzeszczy i co
kogoś trzeba obwinić, bo raju obiecanego nie ma, a raj miał być, ktoś ukradł raj, bo
ideologia przecież bezbłędana i znowu głupki pobiegły ludzi prześladować i okradać,
bo co ciekawe, prześladowania żydów to kradzież żydów, jak nie w treblince, dawaj
kase bo doniose, to za komuny zabrali majątki. Bo tu u głupka mamy projekcje, krzyczy
na tego co pracuje złodziej, bo on złodziej gdyż pasożyt, a taki tylko bandytyzm bo
nic nie potrafii.
5. Wiadomo debilizm w psychiatrii to choroba psychiczna, która tutaj wywołuje
urojenia, tworzy alternatywną historie, której nigdy nie było, byle żyd winien, aż do
tego stopnia że mamy paranoje, bo głupek już wierzy że to nie on zawinił, tylko tak
bardzo nie widzi już co robi, a tym bardziej kim jest, że wszędzie węszy
nieistniejącego żyda, a to już poważne zaburzenia, bo jest w zachowaniu
niezrównoważony.
Tak więc do domu takiego niet, bo ciebie okradnie i wyzwie od żyda.

19. Data: 2015-01-08 22:22:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał w wiadomości grup

Ghost wrote:

> [...]
>

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Tam gdzie panują ciemności,strachu, nigdy nie będzie możliwe kierowanie

Zgadza się, chiron ciągle tu wszystkich straszy, a to Żydolandem, a to
kolejną wojną światową....

20. Data: 2015-01-08 22:23:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>1. Głupki są antysemitami, bo głupota jest próżna, jak mu w życiu nie
>wychodzi, głupek nie powie że to jego wina, bo to krytycyzm czyli mądrość,
>głupota natychmiast oskarża jakiegoś kozła ofiarnego.

Od zawsze to mowie.

I oto ziemia staje się ponownie płaska
I o to ziemia staje się ponownie paska.
Chrumcia, Chiron...