Rosyjskie ciasto z jabłkami ( badz wisniami)

1. Data: 2005-01-28 20:09:47

Temat: Rosyjskie ciasto z jabłkami ( badz wisniami)
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

Składniki:
4 jajka
25 dkg cukru
1 łyżeczka kakao
1 łyżeczka cynamonu (daje wiecej cynamonu bo lubie)
1 łyzka rumu
5dkg czekoadly(pokroic na drobno)
5dkg mielonych orzechów
1opakowanie cukru waniliowego
25dkg mąki
1,5łyzeczka proszeku do pieczenia
1 słoik wiśni lub 4jabłka

margaryna+cukier +jajka utrzeć+maka, proszek,cukeir
waniliowy,kako,cynamon,rum,czekoalda,orzechy wszystko dobrze wymieszac

do formy prostokątnej daje -1/2 ciasta- owoce -1/2 ciasta

jabłka zawsze tre na tarce i potem je poddusze w garnku, dodam tez rodzynek.
piec 60minut /180 C

1. Data: 2005-01-28 20:22:02

Temat: Re: Rosyjskie ciasto z jabłkami ( badz wisniami)
Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joa" <j...@w...bezspamupl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> do formy prostokątnej daje -1/2 ciasta- owoce -1/2 ciasta
>
> jabłka zawsze tre na tarce i potem je poddusze w garnku, dodam tez

dzieki, wlasnie czegos takiego szukalam ;-)
zabieram sie do roboty ;-) dam znac jutro albo jeszcze dzis jak wyszlo (i
czy wogole... ;-) )

--
pozdr
morepig

1. Data: 2005-01-28 20:27:18

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morepig" <m...@s...com> napisał w wiadomości
> dzieki, wlasnie czegos takiego szukalam ;-)
> zabieram sie do roboty ;-) dam znac jutro albo jeszcze dzis jak wyszlo (i
> czy wogole... ;-) )

buuuuuuuuuuu
wlasnie mi sie przypomnialo ze nie mam wagi a orzechy mam w puszce-
moglabys napisac ile to jest te 5 dkg tak na oko, np w szklance?? juz
zmielonych...
i ile to 25 dkg cukru, bo dawno juz nie przeliczalam, cos mi sie kolacze ze
25dkg
cukru to szklanka ale nie dam sobie glowy uciac...

dzieki

1. Data: 2005-01-28 20:35:15

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

orzechy daje zawsze na oko, jedną garśc, im wiecej moze byc tylko lepsze....

a 250 gram cukru to nie pełna szklanka....

1. Data: 2005-01-28 23:04:19

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> orzechy daje zawsze na oko, jedną garśc, im wiecej moze byc tylko
> lepsze....
>
> a 250 gram cukru to nie pełna szklanka....

dzieki ;-)
i tak nie zdazylam dzis zrobic, bo jablka nie ostygly a poza tym jakas
zmechacona jestem ;-(

--
pozdr
morepig
http://lilypie.com/days/050216/1/21/1/+10

Znalezione w książce kucharskiej ... Zupa krem jarzynowy z ziołami
Z czym tosty???
Jak zrobić oliwe czosnkowa
Italian dressing - pytanie
JAK USUNĄĆ ŚLADY SZTUĆCÓW Z TALERZY??