JAK USUNĄĆ ŚLADY SZTUĆCÓW Z TALERZY??

1. Data: 2005-01-28 16:21:18

Temat: JAK USUNĄĆ ŚLADY SZTUĆCÓW Z TALERZY??
Od: "Zyniu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heeeeeeelp!!! mam nadzieję że ktoś rozwiąże ten problem, może ktos ma
podobny?? gdy mocniej przejedzie się sztućcem po talerzu zostają szare rysy!!
nie na wszysatkich talerzach, czy miseczkach ,ale na tych kamionkowych,
ceramicznych czasami. pomóżcie.

1. Data: 2005-01-28 16:35:41

Temat: Re: JAK USUNĄĆ ŚLADY SZTUĆCÓW Z TALERZY??
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:3100.000005dc.41fa667d@newsgate.onet.pl
Od: Zyniu <g...@o...pl>
Było:
> [...]
> zostają szare rysy!! nie na wszysatkich talerzach, czy miseczkach
> ,ale na tych kamionkowych, ceramicznych czasami. pomóżcie.

Chodzi ci o naruszenie powierzchni ? Rysa-wgłębienie a nie ślad po
sztućcach, które rysują jak kredka ?
U mnie jest komplet porcelany w szafie, wyciągamy go na "okazje", nie jest
porysowany bo ma bardzą twardą glazurę, niemiecka robota ;-)
Komplet używany na codzień, porysował się jakiś czas temu ale nikomu to nie
przeszkadza.

Jeśli chodzi o rysowanie jak kredka to należy moczyc w wodzie z ziemniaków,
umyć i już ...

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

1. Data: 2005-02-04 00:20:37

Od: "Zyniu" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!! własnie o takie rysowanie jak ołówkiem lub kredką chodziło. :) już
sprwdzam czy działa..pozdrawiam.

Mrozony zielony groszek
ciasto ze sliwkami
kopytka