Mrozony zielony groszek

1. Data: 2005-01-28 15:56:42

Temat: Mrozony zielony groszek
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies ciekawe pomysly na przyrzadzenie zielonego groszku, obecnie
mrozonego, ale w sezonie swiezego? Najlepiej, zeby byly to propozycje
bezmiesne, bo chodzi mi o jego wykorzystanie jako dodatku do dan. W googlach
jakos malo o groszku - znalazlam tylko trzy interesujace przepisy: groszek
po francusku, groszek z pieczarkami i groszek z kasza .

almadka

1. Data: 2005-01-28 16:31:04

Temat: Re: Mrozony zielony groszek
Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka napisał(a):
> [...]
> przepisy: groszek po francusku, groszek z pieczarkami i groszek z kasza .

marchewka z groszkiem mniaaaam!!!!
zetrzyj marchewke na tarce o grubych oczkachi dus w rondelku...dodaj
ltzke masla, dopraw sola..jak marchewka sie ugotuje wrzuc groszek, w 1/4
szklanki zimnej wody wsyp lyzke maki i rozmieszaj, wlej do marchewki i
niech sie chwile pogotuje....a potem na talerzyk z ziemniaczkami i
sznycelkiem mniam :)

pzdr tuch

1. Data: 2005-01-28 16:54:31

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tucherka napisał(a):

> marchewka z groszkiem mniaaaam!!!!
> zetrzyj marchewke na tarce o grubych oczkachi dus w rondelku...dodaj

Tarta marchewka z groszkiem? Bueee! Marchewkę kroi się w kostkę ;-)

--
richo

1. Data: 2005-01-28 19:00:00

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka napisał(a):
> [...]
> przepisy: groszek po francusku, groszek z pieczarkami i groszek z kasza .

omlet z zielonym groszkiem !!!
Mars

1. Data: 2005-01-29 09:50:05

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przepisy: groszek po francusku, groszek z pieczarkami i groszek z kasza .

Zupa krem z zielonego groszku z tymiankiem, bazylia i czosnkiem (na bazie
śmietanki)
pasta z groszku do chleba lub tostów

gagatka

1. Data: 2005-01-30 13:52:43

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Almadka:

> [...]
> przepisy: groszek po francusku, groszek z pieczarkami i groszek z kasza .

kiedcys tu wrzucalam [P] przepis na makaron z sosem (łosos, por i
zielony groszek).

--
Magda

ciasto ze sliwkami