Rotawirus - kilka pytań

1. Data: 2005-12-02 18:52:20

Temat: Rotawirus - kilka pytań
Od: AS <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moje dziecko chodzące do przedszkola złapało rotawirusa. Poczytałam o nim
trochę ale nadal nie wiem kilku rzeczy.
1. Czy jest mozliwe aby w przeciągu 4- ch m-cy dziecko powtórnie miało
rotawirusa (wg mnie miała go w sierpniu br. - chodziła wtedy ze mną do
przedszkola - konieczność- jestem wychowawcą przedszkolnym).
2. Czy jest możliwe aby w przedszkolu przez kilka m-cy krążył ten sam
rotawirus?
3. Czy jest jakaś możliwość uchronienia się przed tym wirusem przebywając
w jednym mieszkaniu - w sierpniu przeszliśmy go wszyscy (mąż przy okazji
też) ale wtedy ja i moje dwie córeczki chodziłyśmy do przedszkola?

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2005-12-02 20:04:24

Temat: Re: Rotawirus - kilka pytań
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AS" <a...@o...pl>
> 1. Czy jest mozliwe aby w przeciągu 4- ch m-cy dziecko powtórnie miało
> rotawirusa

U nas sytuacja powtórzyła sie po ok.m-cu. Przy czym drugi raz obyło się bez
szpitala. Mała zachorowała na rotawirusa w wieku 3,5 roku, po m-cu od
rozpoczęcia edukacji przedszkolnej.

pzdr.
Ania i Monika (6 lat)

3. Data: 2005-12-02 20:17:20

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AS" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Moje dziecko chodzące do przedszkola złapało rotawirusa. Poczytałam o nim
> trochę ale nadal nie wiem kilku rzeczy.

Skąd wiesz, że to "rotawirus" czy jakkolwiek to zwiesz? Ktoś go oznaczył?
Mi gastrolog powiedział, ze wirusów typu "biegunka-wymioty -gorączka" w
róznych kombinacjach jest bardzo wiele.

> 1. Czy jest mozliwe aby w przeciągu 4- ch m-cy dziecko powtórnie miało
> rotawirusa (wg mnie miała go w sierpniu br. - chodziła wtedy ze mną do
> przedszkola - konieczność- jestem wychowawcą przedszkolnym).

Może to nie był ten sam wirus?

> 3. Czy jest jakaś możliwość uchronienia się przed tym wirusem przebywając
> w jednym mieszkaniu - w sierpniu przeszliśmy go wszyscy (mąż przy okazji
> też)

Nam się to nie udało ...

O.

4. Data: 2005-12-05 19:08:03

Temat: Odp: Rotawirus - kilka pytań
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być to zakażenie odzwierzęce.Wyjaśni to test elektroniczny.
Niestety się przenosi wśród wspólmieszkańców.

Użytkownik Olga <ola@bla-bla_.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmq9hr$c3m$...@o...biskupin.wroc.pl...

5. Data: 2005-12-05 22:13:15

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nasze zdrowie" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Może być to zakażenie odzwierzęce.Wyjaśni to test elektroniczny.
> Niestety się przenosi wśród wspólmieszkańców.

apage spamerae!

--
pozdro
ape