wynik holtera ekg - prosze o "diagnoze"

1. Data: 2005-12-02 19:18:12

Temat: wynik holtera ekg - prosze o "diagnoze"
Od: "Tomek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kardiologa mam dopiero w poniedzialek, wiec jesli ktos sie zna, prosze, niech mi
napisze jak zle to wyglada. Badam sie co kilka miesiecy i porownujac to z
poprzednimi 'na oko' wyglada to znacznie gorzej. Gorzej tez sie czuje bo serce
mi gwaltowniej bije, czasem musze robic glebsze wdechy bo czuje sie taki
wymeczony jak po cwiczeniu fizycznym, czesto sie budze w nocy etc..

Dodam, ze mam tylko 20 lat i czesto popelniam wysilek fizyczny i zyje czasem
stresowo.

---
Oto opis:
Rytm zatokowy, w dużej mierze niemiarowy / niemiarowośc zatokowa, głównie w
godzinach nocnych i porannych/ z 30 pauzami / max. 1998ms o godz. 8:09/ z 246
epizodami bradykardii, 138 tachykardii oraz z 11 pojedynczymi pobudzeniami
przedwczesnymi nadkomorowymi. Max. czestosc rytmu serca wynosila 139/min o godz.
12:39, min. -34/min o godz. 5:29, średnia częstosc - 72/min.

Dziekuje i pozdrawiam.