Roundup a pies

1. Data: 2010-07-23 08:20:51

Temat: Roundup a pies
Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jako, ze jestem na etapie uporzadkowania trawnika jakies 2 km2 po
budowie. Ziemia juz nawieziona , wyrownane i zagrabkowane - pozostalo
tylko poradzic sobie z namietnie wychodzacym perzem, postanowliem jak
juz wzejdzie spryskac go roundupem.
Niestety jest pewien problem poniewaz mam mlodego owczarka , ktory
czasem skubnie troche tego zielska.
Prosze w zwiazku z tym o porade jak to zorganizowac, zeby pieskowi ten
roundup nie zaszkodzil.
Kojec dla psa nie wchodzi wgre :)

2. Data: 2010-07-23 08:57:40

Temat: Re: Roundup a pies
Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2010 10:20, slonko pisze:
> [...]
> czasem skubnie troche tego zielska.
> Prosze w zwiazku z tym o porade jak to zorganizowac, zeby pieskowi ten

Może nie kojec, ale tymczasowe przegrodzenie terenu - jest to zależne od
ukształtowania działki, ale może by się dało kupić kawałek siatki, kilka
słupków z kantówki, podzielić na pół i robić na raty?

3. Data: 2010-07-23 09:49:34

Od: "TomT" <tom@wywal_to_simona.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może nie kojec, ale tymczasowe przegrodzenie terenu - jest to zależne od
> ukształtowania działki, ale może by się dało kupić kawałek siatki, kilka
> słupków z kantówki, podzielić na pół i robić na raty?

Podzielić na pół 2 km2 trawnika to jakiś kilometr płotu. Zdecydowanie przy
oprysku 200 ha należałoby psa wywieźć gdzieś dalej.

TomT

4. Data: 2010-07-23 10:37:32

Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2010 11:49, TomT pisze:

> Podzielić na pół 2 km2 trawnika to jakiś kilometr płotu. Zdecydowanie
> przy oprysku 200 ha należałoby psa wywieźć gdzieś dalej.
>
> TomT

no wlasnie - mial kojec tymczasowy
to albo sie podkopywal albo rozwalal , zreszta na pelnym sloncu nie
wypada go trzymac.
Tak sie zastanawiam w jakim okresie czasu ten roundap sie neutralizuje ?

5. Data: 2010-07-23 10:45:46

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości

> Prosze w zwiazku z tym o porade jak to zorganizowac, zeby pieskowi ten
> roundup nie zaszkodzil.

Hejka. Kaganiec przez co najmniej 2 tygodnie. ;-(
Pozdrawiam banalnie Ja...cki

6. Data: 2010-07-23 10:51:14

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Kaganiec przez co najmniej 2 tygodnie. ;-(

Musiał by być z litej blachy ...

Pzdr

JKK

7. Data: 2010-07-23 10:52:37

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Jako, ze jestem na etapie uporzadkowania trawnika jakies 2 km2

Masz trawnik ~1km x ~2 km ?
To chyba już łąka raczej ;-)

Pzdr

JKK

8. Data: 2010-07-23 11:42:12

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Musiał by być z litej blachy ...

Kaganiec nie sięga zębów tego ratlerka - nie przegryzie.
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2010-07-23 12:03:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Jul 2010 10:20:51 +0200, slonko napisał(a):

> Jako, ze jestem na etapie uporzadkowania trawnika jakies 2 km2 po
> budowie. Ziemia juz nawieziona , wyrownane i zagrabkowane

He he, "zagrabkować" 2 km2 trawnika to jest coś!
;-PPP

10. Data: 2010-07-23 12:11:12

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2010 11:49, TomT pisze:
> Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Podzielić na pół 2 km2 trawnika to jakiś kilometr płotu. Zdecydowanie
> przy oprysku 200 ha należałoby psa wywieźć gdzieś dalej.

ee tam wydaje mi się że to idzie o 2k m2 czyli 2000m2
a tu już z górą 45m wystarczy, zakładając że działka w miarę kwadratowa.
ale skoro pies kopie... no to łańcuch albo wakacje dla niego zostają,
kaganiec odpada, bo trawę przecież przez kraty zje

Projekt ogrodu w stylu japońskim
Ratowanie Kasztanowca
Chcę to :-)
Altana ogrodowa