Roundup - jak uzyc aby byly efekty - nowy trawnik

11. Data: 2010-06-01 08:28:43

Temat: Re: Roundup - jak uzyc aby byly efekty - nowy trawnik
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:hu2d9t$dr6$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

>Jarku, a masz może doświadczenie z Roundupem Energu 450 SL?
> Zwykłym 360 nie mogę sobie poradzić, nawet z siarczanem.

Hejka. Już kilka lat nie miałem do czynienia z Roundupem. Przy
likwidacji ugorów zalecane jest dodanie do Roundupu Chwastoxu Extra 300 SL
2,5 l/ha albo Banvelu 480 SL 0,5 l/ha lub Aminopielika D 450 SL 2 l/ha.
Roundup TransEnergy 450 SL różni się tylko wyższym stężeniem glifosatu. :-)
Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

12. Data: 2010-06-04 08:20:41

Od: MrKyllyan <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze kombinujesz. Potraktuj roundupem jak leci, po 3 tygodniach
> popraw, zeby usunac niedobitki i nowe okazy.

No dobra, ale czy po roundapie to coś w tym miejscu na nastepny rok urosnie?

13. Data: 2010-06-04 10:22:09

Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

MrKyllyan wrote on 2010-06-04 10:20:

> No dobra, ale czy po roundapie to coś w tym miejscu na nastepny rok
> urosnie?

Oczywiscie. Nie pamietam dokladnie, ale mozna wysiewac w tym miejscu juz
po 2-3 tygodniach od opryskow, a pewnie nawet szybciej. Roundup dziala
tylko na te rosliny, ktore go wchlona. Teoretycznie jak wyschnie, to juz
niczemu nie zaszkodzi. Oczywiscie lepiej troche odczekac, ale tez nie za
dlugo, bo cie chwasty wyprzedza.

BbT

14. Data: 2010-06-04 16:02:14

Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BbT" <m...@g...com.a.spam.jest.be> napisał w
wiadomości news:4c08d3d0$1@news.home.net.pl...

W sieci jest instrukcja stosowania i dokładny opis kiedy można wysiać,
wysadzić nowe uprawy po zastosowaniu tego środka. Odrobina własnej inwencji
się kłania.

> Oczywiscie lepiej troche odczekac, ale tez nie za dlugo, bo cie chwasty
> wyprzedza.

O to właśnie chodzi by odczekać, aż nasiona chwasstów ponownie wzejdą i
wówczas wykonać drugi oprysk na nowe wschody chwastów, by pierwszy oprysk
nie był na darmo wykonany. W tym przypadku pośpiech z nowymi uprawami nie
jest wskazany.

Pozdrawiam praktycznie
skryba

15. Data: 2010-06-04 18:46:43

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Oczywiście, że skosić. Potem poczekać aż chwasty odrosną na
> wysokość 10-15 cm i dopiero opryskać Roundup'em.
> Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki

W pełni popieram- miałem ten sam problem. Po opryskach dużymstężeniem
chwastów trochę je tylko ruszyło.
Dopiero skoszenie, poczekanie zmiesiąc i ponowny oprysk załatwiło problem.

MS

16. Data: 2010-06-05 06:13:14

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. pisze:

> W pełni popieram- miałem ten sam problem. Po opryskach dużymstężeniem
> chwastów trochę je tylko ruszyło.
> Dopiero skoszenie, poczekanie zmiesiąc i ponowny oprysk załatwiło problem.
:)
ale jak tylko ruszyłbys ziemie to wyrosły by nowe chwasciki
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

17. Data: 2010-06-05 06:17:14

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> U?ytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisa? w wiadomo?ci

> Hejka. Ju? kilka lat nie mia?em do czynienia z Roundupem. Przy
> likwidacji ugorów zalecane jest dodanie do Roundupu Chwastoxu Extra 300 SL
> 2,5 l/ha albo Banvelu 480 SL 0,5 l/ha lub Aminopielika D 450 SL 2 l/ha.
> Roundup TransEnergy 450 SL ró?ni sie tylko wy?szym ste?eniem glifosatu. :-)
> Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

W pełni sie z Tobą zgadzam ale zamiast drogiego Roundapu mozna
użyć z takim samym skutkiem jakiegos jego tanszego generyku

18. Data: 2010-06-05 08:29:41

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-05 08:17:14 +0200, Tadeusz Smal <s...@s...pl> said:

> W pełni sie z Tobą zgadzam ale zamiast drogiego Roundapu mozna
> użyć z takim samym skutkiem jakiegos jego tanszego generyku

To napisz jakie to generyki... no chyba że monsanto Cię będzie tarmosić
za ucho ;)))

--
DJ

19. Data: 2010-06-05 20:00:16

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> To napisz jakie to generyki... no chyba że monsanto Cię będzie tarmosić za
> ucho ;)))

Ja używałem np. ROFOSOL 360SL
Opakowanie 0,5l za 12,50zł w sklepie ogrodniczym
regularnym nie internetowym.

20. Data: 2010-06-06 16:16:39

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> Ja używałem np. ROFOSOL 360SL
> Opakowanie 0,5l za 12,50zł w sklepie ogrodniczym

Hejka. Chyba Rofosat 360 SL. :-)
Pozdrawiam korekcyjnie Ja..cki

Jaka roślinka na skarpę
Co mi żre liście winogron?