Roundup selektywnie

21. Data: 2006-07-20 11:00:33

Temat: Re: Roundup selektywnie
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:e9nl51$1c6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W wiadomości news:e9ngeh$irh$1@nemesis.news.tpi.pl piotrh

> Hejka. Nie podniecaj się tak simaziną. Lepiej zwróć uwagę na Casoron
> 6,75 GR. :-)
> Pozdrawiam renuncjacyjnie Ja...cki

Simazinu nie kupię - w dwóch ogrodniczych szybko odwiedzonych
nie ma i nie będzie i chyba w ogóle (Pani rzekła polecając Starane ;-)
Aż takiej trzęsiawki nie mam coby po centralach rolniczych biegać ,
google bzdeczą na ten temat coś o zanieczyszczeniu Odry..
ciarki mnie przeszły ...
Robię się na Alego : mam Roundup , Starane kupię Casoran , Reglone ;-)
I to przez jeden durny skrzyp !
Jeszcze wspomnę o krecie, który właśnie uznał za stosowne wrócić
na moje rabaty po ponad rocznym obchodzeniu działki wzdłóż płotów .
Pewnie młode, niedouczone pokolenie ... :-[
--

pozdrawiam :-) piotrh

22. Data: 2006-07-20 11:04:52

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh wrote:

> [...]
> na moje rabaty po ponad rocznym obchodzeniu działki wzdłóż płotów .
> Pewnie młode, niedouczone pokolenie ... :-[
Daj sobie spokój. Ze skrzypem jak z kretem - nie ma 100% skutecznej
metody.
Wcześniej czy później i tak wróci.
Może zacznij myleć pozytywnie - ile z tego naparu czy gnojówki
można zrobić. Albo po prostu zacznij lubić te "choinki"
Krzysztof ze skrzypem i kretem

23. Data: 2006-07-20 11:18:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rentier" <r...@i...pl> wrote in message
> Witam,
> zrozumiałem z postów, że Roundup na skrzyp nie działa.
> To oznacza,że mimo opryskania wszystkie skrzypy ładnie mi się rozsypały w
> pył, nadal kłącza przeżyły??
>
> Rentier

Niekoniecznie, błąd z Roundapem i innymi środkami zaburzającymi w roślinie
gospodarkę wodną polega na chłopsklim przekonaniu, że gdy się miarke doleje,
to będzie skuteczniej.
Zrobiłem próbę - słabszy roztwór niż w instrukcji działał wolniej, ale perze
(i inne) zniknęły i długo nic się nie pokazało, wzmocniony - szybko, ale po
krótkim czasie perz się pokazał. I to jest logiczne, mocny roztwór desykował
liście momentalnie, przez co roślina nie zaniosła go do kłączy.

24. Data: 2006-07-20 13:22:31

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e9nno2$831$1@atlantis.news.tpi.pl piotrh

> Jeszcze wspomnę o krecie, który właśnie uznał za stosowne wrócić
> na moje rabaty po ponad rocznym obchodzeniu działki wzdłóż płotów .
> Pewnie młode, niedouczone pokolenie ... :-[

Hejka. Nie wpadaj w panikę. Na naszej działeczce chyba już każdy kawałek
terenu został zryty. Sypię Kretox i Ratron, ale sucha pogoda wpłynęła na
lawinowy wzrost populacji kretów, nornic itp.
Pozdrawiam pandemicznie Ja...cki

25. Data: 2006-07-20 13:25:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:44BF6354.C25E491D@metal.agh.edu.pl Krzysztof Wilk
<w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):

> [...]
> Może zacznij myleć pozytywnie - ile z tego naparu czy gnojówki
> można zrobić. Albo po prostu zacznij lubić te "choinki"

Hejka. No, właśnie. W końcu skrzyp tak bardzo nie wadzi. :-)
Pozdrawiam liberalnie Ja...cki

26. Data: 2006-07-20 14:07:28

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:44BF6354.C25E491D@metal.agh.edu.pl Krzysztof Wilk

> Hejka. No, właśnie. W końcu skrzyp tak bardzo nie wadzi. :-)

To efekt oscylatora albo upierdliwego komara . Jak ci w nocy bzyczy i bzyczy
to wstaniesz i walniesz choć wiesz, że jeden .
Jeden skrzypek to nic, ale idziesz, patrzysz i oczom nie wierzysz :
kępami w najmniej oczekiwanych , wypielonych i wyczyszczonych miejscach
się pojawia a przyrosty ma po 10 cm dziennie, ani się obejrzysz
a tu orkiestra skrzypków ;-) Wyrwiesz jeden a tu koronka kilku
z oberwanego badylka .Wkurza po paru latach tolerancji
i "delikatnych perswazji mechanicznych" .
Włosów mam niewiele to i skrzypowy napar nie pomoże, a kobitki
już bez "headen cuś tam" nie wyżyją ;-)
A jeszcze upał...
--

pozdrawiam :-) piotrh

27. Data: 2006-07-20 17:25:05

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Chyba już zrozumiałem dlaczego tak Cię boletus nie lubi. ;-)
> Pozdrawiam persyflażowo Ja...cki

A kogo to obchodzi kto kogo i za co nie lubi?

Pozdrawiam nie popisując się posiadamiem 'Słownika Wyrazów Obcych"
Kaśka

28. Data: 2006-07-20 17:37:17

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Może zacznij myleć pozytywnie - ile z tego naparu czy gnojówki
> można zrobić. Albo po prostu zacznij lubić te "choinki"

Ja juz też w tych walkach poległam i sobie odpuściłam. Tam gdzie rośnie
skrzyp zaczęłam sadzić wysokie byliny, i pal go licho. Niech sobie rośnie i
sie martwi o śwatło. Swoja drogą, fajnie się go wyrywa :)

Pozdarawiam
Kaśka

29. Data: 2006-07-20 18:16:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e9oea7$r8n$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> A kogo to obchodzi kto kogo i za co nie lubi?

Hejka. Mnie to długo nie dawało spokoju.

> Pozdrawiam nie popisując się posiadamiem 'Słownika Wyrazów Obcych"

O i już więcej się nie popisuj. ;-)
Pozdrawiam limitująco Ja...cki

30. Data: 2006-07-20 19:10:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O i już więcej się nie popisuj. ;-)
> Pozdrawiam limitująco Ja...cki

IMHO, dobrze by było, żebyś ty też...ile to juz lat?

Jak zrobić coś takiego:
Orzech włoski w lesie - cz.II
Chorujący kasztanowiec - jak mu pomóc?
Jolico po kuracji według Dirco