Roza odmiany De Gaulle ?!

1. Data: 2002-05-06 17:42:40

Temat: Roza odmiany De Gaulle ?!
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wybralam sie dzis zakupic kolejny krzaczek rozy, poniewaz kupiona jakies 2
tyg temu Maizner Fastnacht zdechla :(. W sklepie (W-wa, Al. Krakowska) maja
w pojemnikach, ale MF nie bylo, pan zaoferowal mi podobno fioletowa odmiane
De Gaulle (czy cus podobnego), szukalam w Necie ale nic nie moge na temat
tej odmiany znalezc (daleko mi widac do Jerzego, hech), bede wdzieczna za
wszelakie informacje, a glownie: czy pachnie i jak wysoko rosnie.

Pozdrowki dla wsiech,
Anka

P.S. Wysadzilam rozsade do skrzynek, troche mi przeschly lobelie przez ten
dlugi weekend.. Ale co tam i tak sa ladne bo moje ;)

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

2. Data: 2002-05-06 18:27:52

Temat: Re: Roza odmiany De Gaulle ?!
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
za
> wszelakie informacje, a glownie: czy pachnie i jak wysoko rosnie.

Nie wiem jak szukalas ale ja znalazlem od razu:
http://www.shiseido.co.jp/e/e9803kor/html/text/kor05
116.htm
http://www.interq.or.jp/mars/rosier/bluerose1.htm#ch
arles
i jest tego duzooooo wiecej.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

3. Data: 2002-05-06 21:38:54

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 20:27 02-05-06 +0200, you wrote:
>Nie wiem jak szukalas ale ja znalazlem od razu:
> [...]

No ehem, wpisalam do Googla "De Gaulle" i rose vel roza.. :) No japonskich
stron mi nie pokazal ;). Dzieki, jestem coraz bardziej pod wrazeniem
Twojego talentu szperacza netowego.

Jutro pedze do sklepu nabyc "De Gaulle'a" :)

Pozdrowki,
Anka

---

4. Data: 2002-05-06 21:42:07

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> Nie wiem jak szukalas ale ja znalazlem od razu:

Czy mozna wiedziec, jakiej wyszukiwarki uzywasz (i.e. yahoo, dogpile, etc.)?
MB

5. Data: 2002-05-07 18:18:06

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Twojego talentu szperacza netowego.
>
> Jutro pedze do sklepu nabyc "De Gaulle'a" :)

bo trzeba wpisac :De Gaulle,rosa
w : http://www.google.com.pl

J.Krzysztof Chilinski - Serwis "muszlowcowy"
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

6. Data: 2002-05-07 18:19:32

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej odmiany znalezc (daleko mi widac do Jerzego, hech), bede wdzieczna za
> wszelakie informacje, a glownie: czy pachnie i jak wysoko rosnie.

http://hortiplex.gardenweb.com/plants/p1/gw1045815.h
tml

7. Data: 2002-05-07 19:30:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo trzeba wpisac :De Gaulle,rosa
> w : http://www.google.com.pl

De Gaulle rose
;-))))))))))))))

8. Data: 2002-05-07 21:35:18

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> De Gaulle rose
> ;-))))))))))))))

W zasadzie De jest i tak pomijane .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy"

9. Data: 2002-05-09 13:06:50

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 21:30 02-05-07 +0200, you wrote:

>De Gaulle rose
>;-))))))))))))))

To jak w koncu? ;)

Anka

---

10. Data: 2002-05-09 13:06:56

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

.
5116.htm
harles

>bo trzeba wpisac :De Gaulle,rosa
>w : http://www.google.com.pl

No taaa, prosze :) niby internet bardziej anglojezyczny to wpisalam: Da
Gaulle, rose a to trza bylo "rosa", patrzaj no... Zapamietam na przyszlosc :).

Tymczasem De Gaulle siedzi juz w donicy i ma paki kwiatowe... Tfu, na psa
szkodniki ;)

Anka

---
[...]

roslinki do oddania "
Co ze ślimakami ?
Do Bogusława Radzimierskiego
Siatki ogrodzeniowe i panele, siatki tkane i zgrzewane i inne...
iglaki - czym opryskać ?