Rozdwajają mi się końcowki włosow

1. Data: 2003-01-28 10:04:36

Temat: Rozdwajają mi się końcowki włosow
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomocy nie mogę sobie poradzić

1. Data: 2003-01-28 10:35:05

Temat: Odp: Rozdwajają mi się końcowki włosow
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:b15lnn$q04$...@n...tpi.pl...
> pomocy nie mogę sobie poradzić

REgularnie podcinac koncowki u fryzjera. Sa jescze preparaty tylko do konc
owek. Ja swoje klaczki pielegnuje seru,m do zniszczonych koncowek Avonu ,
Wiem, ze Wella ( chyba) tez wypuscila cos takiego.
====
annaM

1. Data: 2003-01-28 11:06:13

Temat: Re: Odp: Rozdwajają mi siękońcowkiwłosow
Od: l...@c...serio.pl (serio) szukaj wiadomości tego autora

> REgularnie podcinac koncowki u fryzjera. Sa jescze preparaty tylko do konc
> owek. Ja swoje klaczki pielegnuje seru,m do zniszczonych koncowek Avonu ,
> Wiem, ze Wella ( chyba) tez wypuscila cos takiego.

są nowe kosmetyki, które się sprawdzają dla włosów mocno zniszczonych
nie są przeznaczone tylko do końcówek ale może powinny Ci pomóc.
http://www.faberlic.pl/index.php?show=107

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-28 21:22:35

Temat: Re: Rozdwajają mi siękońcowkiwłosow
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "serio" <l...@c...serio.pl> napisał w wiadomości

> są nowe kosmetyki, które się sprawdzają dla włosów mocno zniszczonych
> nie są przeznaczone tylko do końcówek ale może powinny Ci pomóc.
> http://www.faberlic.pl/index.php?show=107

Wiesz co? To nie jest porada, ani nawet propozycja... To zwykły spam! Dałbyś
już spokój...
DominikaNM

1. Data: 2003-01-29 15:03:08

Temat: Re: Rozdwajajš mi siękońcowkiwłosow
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Anna
a...@f...onet.pl
napisał w wiadomości

> Użytkownik "serio"
<l...@c...serio.pl> napisał w
wiadomoœci

włosów mocno zniszczonych
powinny Ci pomóc.

> Wiesz co? To nie jest porada, ani nawet
propozycja... To zwykły spam! Dałbyœ
> już spokój...
> DominikaNM

A nie można "go" jakoś wyrzucić??

1. Data: 2003-01-29 18:57:11

Temat: Odp: Odp: Rozdwajają mi siękońcowkiwłosow
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> są nowe kosmetyki, które się sprawdzają dla włosów mocno zniszczonych
> nie są przeznaczone tylko do końcówek ale może powinny Ci pomóc.
> http://www.faberlic.pl/index.php?show=107

Ja lubie swoje stare :) Dziekuje za troske;)
====
annaM

1. Data: 2003-01-29 18:58:11

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> propozycja... To zwykły spam! Dałbyś
> >

> A nie można "go" jakoś wyrzucić??

Mozna, ale wrzucic:) Do filtra:) Co tez niniejszym czynie:))
====
annaM

łupierz
MARIZA