Róże, hmm...

11. Data: 2004-06-29 20:28:13

Temat: Re: Róże, hmm...
Od: "Ania" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cbf82k$o4t$1@achot.icm.edu.pl...
> moja roza wysokopienna (roczna) zimy niestety nie przezyla, zostal tylko
> suchy badyl. Ale na wiosne z ziemi wirosla jedna fodyga i ma juz okolo
metra
> dlugasci.
To pęd z podkładki, kwiatki ma niepozorne pojedyncze nic zachwycającego.
Można z niej zrobić podkładkę i na wysokości około metra ( wyżej lub niżej)
zaszczepić poprzez oczkowanie szlachetną różę . Trochę pracochłonne i trzeba
mieć rękę. Ja takiej nie mam i nie bawię się w to. Nawet jabłonki nie mogę
zaszczepić, w przeciwieństwie do mojego dziadka. Ale różami nie zamierzam mu
zawracać głowy ma już swoje lata.
Pozdrawiam

Po bokach wyrosly listki z nowymi malymi fodygami . Moze je trzeba

12. Data: 2004-06-30 14:53:22

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chetnie sprobuje, tylko jak. Na czym polega to oczkowanie???

Użytkownik "Ania" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zawracać głowy ma już swoje lata.
> Pozdrawiam
>
> Po bokach wyrosly listki z nowymi malymi fodygami . Moze je trzeba

piasek i bagno
lato
Spóźnione cięcie gruszy
tuje