Re: Rozmowa ze swoja Świadomością

Data: 2017-08-30 18:21:51
Temat: Re: Rozmowa ze swoja Świadomością
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Zenek Kapelinder pisze:

> Wynikało by ze należy udać się do lekarza od głowy.

Niestety, nie chcą ze mną rozmawiać bo jak na razie żadnemu z nich nie
udało się obalić ani moich racji ani też argumentacji. Moje poglądy
tworzą spójny System Wiedzy, który nieskromnie nazwę powszechnie
poszukiwaną Teorią Wszystkiego, a wychowanie seksualne wraz z inicjacją
seksualną dzieci wśród rodzicielskich autorytetów jest zwornikiem tych
wszystkich dotychczasowych niedokończonych Teorii Wszystkiego.

Może więc sam powinieneś zajrzeć do psychologa lub psychiatry by Ci ten
uzmysłowił czym, tak naprawdę, jest Twój atak na mnie.

LeoTar Gnostyk