Rozmowy .itp

1. Data: 2002-03-04 17:38:17

Temat: Rozmowy .itp
Od: a...@K...russia (aRt) szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem czy macie taki sam problem.
Moja TZ jest zazdrosna o iternetowe pogaduszki, ostatnio siedze sobie
na necie, nie ma TZ, dziecka spokojnie moge IRC'owac, zona wrocila
a ja nadal mialem otwarta sesje, zerkla na monitor, i zauwazyla
okienko gdzie mialem rozmowe z dziewczyna, poznala poprostu po nicku:
Ewelinka.
I od razu pytania: co rozmawiasz sobie z Ewelinkaaaaaa....?
co to za Ewelinka?
i co, o czym gadacie?

No ja juz nie wiem, czy mozna byc zazdrosnym o takie pierdoly?
A ze mna jeszcze gdy bylismy narzeczenstwem jaja sobie robila z gosci
na #sexpl.

--
% aRt %
%w...@w...pl&ICQ:145998097 %

2. Data: 2002-03-04 20:03:39

Temat: Re: Rozmowy .itp
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aRt" <a...@K...russia> napisał w wiadomości
> [...]
> Ewelinka.
> I od razu pytania: co rozmawiasz sobie z Ewelinkaaaaaa....?

A to była dziewczyna?
A skąd wiesz?
Przecież nie możesz mieć pewności... Tak jak pod męskim nickiem może być
kobieta, tak ewelinką może być facet...
;-)

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-03-04 21:07:30

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a60jsi$epa$1@news.onet.pl...

> A to była dziewczyna?
> A skąd wiesz?
> Przecież nie możesz mieć pewności... Tak jak pod męskim nickiem może być
> kobieta, tak ewelinką może być facet...

Może być nawet zebra z ZOO, której opiekun zwierząt pomaga wystukiwać
literki na klawiaturze. Nie to jest istotne. Tu chodzi o reakcję żony, a nie
czy Ewelinka wylegitymowała się aRtowi.

Blanka

b...@p...onet.pl

4. Data: 2002-03-04 21:15:42

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aRt napisał

: I od razu pytania: co rozmawiasz sobie z Ewelinkaaaaaa....?
: co to za Ewelinka?
: i co, o czym gadacie?
:
: No ja juz nie wiem, czy mozna byc zazdrosnym o takie pierdoly?

Czy ciekawość świadczy o zazdrości?

[BTW - gdyby nic nie spytała, to napisałbyś "Wiecie, moja TZ ma mnie chyba
gdzieś. Nawet ją nie interesuje, że gadam na IRC'u z jakąś panieną" Tak źle i
tak niedobrze ;-)]
Maja

5. Data: 2002-03-04 21:39:49

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna

6. Data: 2002-03-05 08:32:00

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aRt <a...@K...russia> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@w...witek.net...
> No ja juz nie wiem, czy mozna byc zazdrosnym o takie pierdoly?
> A ze mna jeszcze gdy bylismy narzeczenstwem jaja sobie robila z gosci
> na #sexpl.

A teraz tak robi?
I Tobie to nie przeszkadza, jak robi, albo nie przeszkadzaloby gdyby robila?
:-)

Pozdrawiam cieplutko
Magda/Anyia

7. Data: 2002-03-05 08:42:14

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A daj jej pogadać przez internet i po jakimś czasie gdy będzie gadała z jakimś
facetem spróbuj się zupełnienie interesować o czym oni tak rozmawiają. Czy to
też będzie zazdrość? czy może jednak zwykła ciekawość. Czy w małżeństwie to
źle, że TZ się Tobą interesuje.

Aśka

8. Data: 2002-03-05 09:15:13

Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim zalezy o czym rozmawialiscie i w jaki sposob. Bo jesli byly
to tzw.rozmowy o pogodzie to nie widze problemu. Napewno mojemu TZ nie
podobalo by sie gdybym sobie pod jego nieobecnosc ostro flirtowala, zeby
jakis obcy gosc wypisywal do mnie np. jakies zboczenstwa i odwrotnie ja tez
bym nie chciala zeby flirtowal z jakimis Ewelinkami.
Dla mnie nie do przyjecia bylyby rozmowy tj.:
- "powazne" flirtowanie ;)
- uprawianie wirtualnego seksu,nawet w niewielkim stopniu i teksty o
zabarwieniu typowo erotycznym
Zadnych watpliwosci nie budza we mnie rozmowy o:
- hobby, zainteresowaniach, pogodzie, polityce, religii....itd.
Prosze nie czepiac sie niektorych sformulowan i traktowac je z przymruzeniem
oka ;)))
Zua

9. Data: 2002-03-05 09:30:50

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuza" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zabarwieniu typowo erotycznym
> Prosze nie czepiac sie niektorych sformulowan i traktowac je z

witam;
Nie czepiam się tylko chciałam zapytać a co z czatami gdzie np. sa rozmowy o
seksie, albo z gg gdzie "robi sie" striptease?????? <usmiech>
A cos bys powiedziała gdyby Twój TŻ wydał ksiązkę np. z opowiadaniami
erotycznymi pisanymi nie o Tobie tylko o jakiś fantazjach, dajmy na
to......hmmmmmm o! wiem, gdyby opisał jakąs podróż słuzbową gdzie pisałby w
1 osobie i opisywałby seks z koleżanka z pracy. Oczywiscie takie zdarzenie
nie miałoby miejsca.
Nie znam całego tematu, zeby sie na niego wypowiadac ale zaintrygowały mnie
Twoje powyższe słowa, że pewne rzeczy sa nie do przyjecia. A to dlatego, że
ja często "czatuje" , rozmawiam przez gg i sa to najczesciej rozmowy
dotyczace seksu i jakos mój maż nie ma o to pretensji, oczywiscie robie to
pod jego nieobecnosc bo wtedy czuje sie mniej skrepowana. Chciałabym pozanć
Twoje zdanie w tej kwestii.

Magdalena
GG 472276

10. Data: 2002-03-05 09:34:23

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aRt <a...@K...russia> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@w...witek.net...
> Ciekaw jestem czy macie taki sam problem.
> Moja TZ jest zazdrosna o iternetowe pogaduszki,

<ciach>

Nie wiem, jak to wygląda u Ciebie, skąd się bierze w Twojej TZ taka
ciekawość (IMHO chyba całkiem naturalna). Wiem za to, jak to wygląda u
dwojga innych ludzi. Mam bliskiego znajomego, z którym wymieniamy długie
maile. Jesteśmy w nich szczerzy, otwarci.... Ze słów owego znajomego
wywnioskowałam, że gdyby jego małżonka dowiedziała się o moim istnieniu (a
raczej o postaci, w jakiej istnieję w życiu jej męża) pewno wyrwała by mi
połowę włosów i zdefasonowała przednią część twarzy ;-) A wszystko dlatego,
że (nie, nie sypiam z tym człowiekiem ;-))) rozmawiam z nim czasami o
sprawach, które silnie wiążą się z jego życiem osobistym, wiem o jego
rozterkach itd. Myślę, że trudno byłoby jej znieść świadomość, że on jest z
kimś innym tak szczery.

A dla przeciwwagi, wspomnę tylko jeszcze o człowieku, który próbował rwać
wszystko co się ruszało i na drzewo nie uciekało (i stały związek w domu mu
wcale w tym nie przeszkadzał) a początki tego "rwania" zwykle odbywały się w
necie ;-))

pozdrawiam

Monika

Problem z matka dziewczyny.
ciche dni - jak przeżyć
uznanie dziecka
Nastała "Wielka Rewolucja"
Pomówienia i wpadka, której nie było.(długie)