Różnica pomiędzy kremem a maścią.

1. Data: 2007-02-06 18:37:36

Temat: Różnica pomiędzy kremem a maścią.
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest róznica pomiędzy kremem a maścią?
ZTCW różnią się konsystencją oraz wszelakiego rodzaju maści stosuje się miejscowo
a kremy 'wielkopowierzchniowo'. A tak pozatym to jakie są jeszcze tego róznice?

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584

2. Data: 2007-02-06 18:38:35

Temat: Re: Różnica pomiędzy kremem a maścią.
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości

> [...]
> miejscowo
> a kremy 'wielkopowierzchniowo'. A tak pozatym to jakie są jeszcze tego

Mi to się ( nie wiem czy słusznie) kojarzy krem z dzialaniem kosmetycznym, a
masc leczniczym. Ale ta granica jest pewnie plynna...
Ola

3. Data: 2007-02-07 00:02:16

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pańskiego Tue, 6 Feb 2007 19:38:35 +0100
"Ola" <d...@v...pl> starał się coś napisać o:

:
: Mi to się ( nie wiem czy słusznie) kojarzy krem z dzialaniem kosmetycznym, a
: masc leczniczym. Ale ta granica jest pewnie plynna...
: Ola

A twoim zdaniem krem nie może być leczniczy? Własnie interesuje mnie ta różnica ;)
Jakby to było jedno i to samo to nie było by dwóch nazw ;)

4. Data: 2007-02-07 10:28:13

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia pańskiego Tue, 6 Feb 2007 19:38:35 +0100
> "Ola" <d...@v...pl> starał się coś napisać o:

AFAIK chodzi o podłoże. W maści jest tłustsze, a w kremie bardziej
rozwodnione. Ale najlepiej spytać na pl.sci.farmacja.

--
Nika
Pisz tutaj

5. Data: 2007-02-07 14:35:23

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Solaris <s...@b...inspired> napisał(a):

> [...]
różnica
> ;)
> Jakby to było jedno i to samo to nie było by dwóch nazw ;)

Krem może być leczniczy - choćby alantan. Jak kupowałam kiedyś alantan plus
wlasnie w aptece to z ciekawości zapytałam o rożnice między kremem, a maścią
i dowiedziałam się, iż maść jest tłusta, stosuje się w przypadkach, gdy
miejsce aplikacji jest bardziej suche, natomiast krem jest bardziej "zbity",
twardszy, mniej wilgotny.
Reszta podobno taka sama.

hiver

6. Data: 2007-02-07 16:03:05

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pańskiego Wed, 7 Feb 2007 01:02:16 +0100
Solaris <s...@b...inspired> starał się coś napisać o:

Ok macie rację, maść jest bardzij tłusta. Dzięki za odpowiedzi ;)

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584
Contact: GG#3802676, solaris#idns.pl
19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

plastry na wągry
Internetowy secondhand...
Internetowy Salon Mody Intymnej
brązowy płaszczyk - gdzie?
Estee Lauder Idealist Skin Refinisher ALLEGRO