Różnice między kobietami i mężczyznami...

1. Data: 2002-08-13 13:12:59

Temat: Różnice między kobietami i mężczyznami...
Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
piszę pracę na ktorej temat zaczyna sie jak wyzej. Pozbieralam juz
materialy, ale w glowie mam metlik. Nie wiem jak uporzadkować wiedze na
temat roznic miedzyplciowych. Jak je podzielic? Jak uporzadkowac? Jak
pogrupować? Istnieje jakis klucz?
pozdr.
H.
-
Najlepsze strony Avonu - www.avonwroclaw.prv.pl
-

1. Data: 2002-08-13 13:44:35

Temat: Re: Różnice między kobietami i mężczyznami...
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Aug 2002 15:12:59 +0200 "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>
<ajb0ul$i1d$1@cs.magma-net.pl>:

> [...]
> materialy, ale w glowie mam metlik. Nie wiem jak uporzadkować wiedze na
> temat roznic miedzyplciowych. Jak je podzielic? Jak uporzadkowac? Jak

;)
Teoria - praktyka.
Synteza - analiza.
Natura korpuskularna - natura falowa.
Indywidualizm - kolektywizm. (przepraszam za brzydkie słowo)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-08-13 14:33:36

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> wrote in message
> [...]
| materialy, ale w glowie mam metlik. Nie wiem jak uporzadkować wiedze na
| temat roznic miedzyplciowych. Jak je podzielic? Jak uporzadkowac? Jak

Zwróć się w tej sprawie do Arka (Astec SA, Elita.pl). Jego cenne uwagi
znacznie ułatwią Ci pracę.

Saulo

1. Data: 2002-08-13 14:48:22

Od: "Astec.pl" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harmonny Wroclaw wrote:
> [...]
> materialy, ale w glowie mam metlik. Nie wiem jak uporzadkować wiedze na
> temat roznic miedzyplciowych. Jak je podzielic? Jak uporzadkowac? Jak

Nie ma żadnego klucza bo nie ma różnic międzypłciowych - są tylko
różnice międzyosobnicze.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-08-13 14:53:20

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Astec.pl" <b...@a...pl> wrote in message

| Nie ma żadnego klucza bo nie ma różnic międzypłciowych - są tylko
| różnice międzyosobnicze.
|
| pozdrawiam
| Arek

A nie mówiłem, że Arek może oszczędzić Harmonny dużo pracy? :-)

Saul

1. Data: 2002-08-13 15:49:14

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> A nie mówiłem, że Arek może oszczędzić Harmonny dużo pracy? :-)
>
> Saul

Dla takich ri-postów warto tu zaglądać :-)))))))))))))))))))

Jo.
(sorki) za komentarz nie na temat, ale nie mogłam się powstrzymać
he he

1. Data: 2002-08-13 20:47:05

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo"
[cut...]
> do Arka (Astec SA, Elita.pl).

Okazuje się, że to jedna osoba? czy tak?
przeoczyłam ;)

Pozdrówka
Masoneczka

1. Data: 2002-08-14 00:00:22

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Harmonny Wroclaw:
> ... Istnieje jakis klucz?

Chyba mozg jest takim wygodnym 'kluczem'. :)

Istnieja badania ktore wskazuja ze praca mozgu
k/m jest rozna (u kobiet daje sie zaobserwowac
wieksza aktywnosc obu polkul mozgowych podczas
gdy u mezczyzn czesto pracuje zasadniczo jedna:
zaleznie od sytuacji: l lub p) - pewnie wiesz.

W ten sposob tlumaczy sie wieksza intuicyjnosc
umyslowosci kobiet, zas u mezczyzn - wieksza
zdolnosc do podzielnosci uwagi.

Wiadomo takze ze dominujaca polkula mozgowa
u k/m sa rozne, co zewnetrznie objawia sie w
wiekszej intensywnosci barwy teczowki polaczonej
z bardziej dominujaca polkula....

No i wiadomo ze rozne polkule mozgowe 'odpowiadaja'
za rozne zdolnosci....

idt... itp...

Czarek

1. Data: 2002-08-14 06:09:06

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> writes:

> [...]
> materialy, ale w glowie mam metlik. Nie wiem jak uporzadkować wiedze na
> temat roznic miedzyplciowych. Jak je podzielic? Jak uporzadkowac? Jak

A dotarles juz do ksiazki "Plec Mozgu"?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-15 12:03:44

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]
> wieksza aktywnosc obu polkul mozgowych podczas
> gdy u mezczyzn czesto pracuje zasadniczo jedna:
> zaleznie od sytuacji: l lub p) - pewnie wiesz.

Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!1
Dlaczego nie wiedzą o tym jeszcze lekarze dokonujący
operacji na obojniakach i rodzice takich dzieci?
Powinieneś im jak najszybciej przynieść tą dobrą nowinę,
wrzucą takiego bachora na badanie mózgu i już będa wiedzieć
jakiej jest płci.
Zobacz ilu tragediom by się zapobiegło!

> [...]

Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!!!

> Wiadomo takze ze dominujaca polkula mozgowa
> u k/m sa rozne, co zewnetrznie objawia sie w

Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!!!!!!

> No i wiadomo ze rozne polkule mozgowe 'odpowiadaja'
> za rozne zdolnosci....

No jakżeby inaczej...

ubawiony po pachy

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

Spock Benjamin McLane
Zajecia z Laja Jogi we Wroclawiu Najblizsze 17/18.08.2002 !!!!!
pytanko do speców
Sympatie internetowe
koniec