Rozowa jak....swinka? :(

1. Data: 2003-07-17 20:27:10

Temat: Rozowa jak....swinka? :(
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam....
Bede sie streszczac.....
Mam pewien problem....
Moja twarz jest rozowia, szczegolnie na policzkach przy nosie,oraz sam
nos:(((

Nie wim co robic,jak z tym walczyc....byc moze to naturalny moj kolor
(jestem blondynka ), jednak bardzo chcialabym sie takiego koloru twarzy
pozbyc...

Moze ktoras z Was, kochane dziewczyny, miala taki problem....Moze ktos zna
recepte na pozbycie sie rozowej cery....

z gory dziekuje za odpowiedz, sugestie....
pozdrawiam

Asia

1. Data: 2003-07-18 04:03:11

Temat: Re: Rozowa jak....swinka? :(
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <a...@i...pl> wrote in message news:bf70rq$dbt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Nie wim co robic,jak z tym walczyc....byc moze to naturalny moj kolor
> (jestem blondynka ), jednak bardzo chcialabym sie takiego koloru twarzy

mysle, ze powinnas isc do dermatologa.

iwon(k)a

1. Data: 2003-07-18 05:59:45

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <a...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> Rozowa jak....swinka?

Świnki są milutkie - nie przejmuj się. :-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-07-18 12:23:40

Od: "NeTka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> recepte na pozbycie sie rozowej cery....
>
> z gory dziekuje za odpowiedz, sugestie....

Nie znam sie na tym za bardzo ale moze powinnas zajrzec na www.wpadka.pl,
ostatnio to odkrylam :))) jest mozliwosc zapytania eksperta (m.in
dermatologa) o co tylko dusza zapragnie...odpowiedz dostajesz mailem w dosc
krotkim czasie, polecam, napisza Ci co i jak... full servis ;)) spróbowac
warto

1. Data: 2003-07-18 18:27:13

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje...

Niedlugo dostane wyplate...Wtedy udam sie do dermatologa....To faktycznie
najlepsze rozwiazanie...

Jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie....

P.S. Wiem, ze swinki sa slodkie, ale ja nie chce byc swinka :))

1. Data: 2003-07-19 17:49:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to nie sa przypadkiem problemy na tle cery naczynkowej?

1. Data: 2003-07-20 19:24:08

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

> a to nie sa przypadkiem problemy na tle cery naczynkowej?
raczej nie...nie widze popekamych naczynek....

1. Data: 2003-07-20 20:09:16

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej nie...nie widze popekamych naczynek....

chodzilo mi raczej o plytko polozone naczynka (ale nie popekane), przez
które przeswituje krew dajac rózowe zabarwienie skóry

Gęsia skórka na nogach
Co przywiezc z Wloch?(tym razem dla faceta)
Zel po goleniu DAX vs Nivea?
Zel po goleniu DAX vs Nivea?
Co przywiezc z Wloch?(tym razem dla faceta)