Re: Rozrywkowo...

Subject: Re: Rozrywkowo...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<d...@g...com>
<oi5m7s$g4l$2@dont-email.me>
<8...@g...com>
<594aa9d1$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<594aaf8b$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
From: Kviat
Date: Sun, 2 Jul 2017 08:00:04 +0200

W dniu 2017-07-02 o 06:45, j...@o...pl pisze:

> glupek.

"Pomagają mu w tym relikwie, które dostał z Krakowa - kosteczka św.
Faustyny i kawałek osobistej bielizny Jana Pawła II. Każda z nich ma
specjalny certyfikat.
(...)
...kawałek cienkiej bawełnianej skarpetki Jana Pawła II w pozłacanym
relikwiarzu. Papież nie był jeszcze wtedy błogosławionym, ale to nie
miało znaczenia. - Wkładam jej tę relikwię pod głowę i rozlega się
wściekły, męski głos: weź tego Janka, weź to białe, zabierz go,
śmierdzi! To świętość szatanowi śmierdziała - opowiada ksiądz."

http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/631453,szatan-
wyczul-relikwie-jana-pawla-ii-i-zawyl-wez-tego-janka
,id,t.html

Dawno się tak nie uśmiałem.

> juz znasz.

Tylko w twojej głowie.

[tutaj ciach nabijanie się z ust, które leczą... :)]

> Piotrze, czy nie dość Ci, ze trzy razy Pana Jezusa się wyrzekłeś?

Ale co masz na myśli(?), bo dość to ja mogę mieć po całym dniu na basenie.

I jak ty to policzyłeś? :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr