Rozrywkowo...

1. Data: 2017-06-07 18:10:21

Temat: Rozrywkowo...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Islamski terrorysta obłożył się ładunkami wybuchowymi. Krzyknął - Allah Akbar !
wybuch rozerwał go na strzępy i ten trafił przed oblicze samego Allaha w niebie.
- Panie, w twoje imię dokonałem dżihad i czekam na nagrodę w postaci 40 dziewic w
twoim niebie.
Allah chwilę się zastanowił i rzekł do niego.
- Oto 40 dziewic, piękne, całe i zdrowe, wyszukałem je z pośród milionów
najpiękniejszych.
Allah uśmiecha się i dalej mówi do terrorysty - No wiesz, ale swojego penisa musisz
sam poszukać.

2. Data: 2017-06-07 18:13:49

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2017 o 18:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Islamski terrorysta obłożył się ładunkami wybuchowymi. Krzyknął - Allah Akbar !
wybuch rozerwał go na

Był sobie misiu i zajączek i pewnego dnia, gdy przechodzili przez las
napotkali złotą żabkę. Jednak najbardziej zadziwiło ich to, że żabka
przemówiła do nich:
- Jestem czarodziejską żabką, zwykle spełniam sześć życzeń tego kto mnie
zobaczy. Ponieważ was jest dwóch, każdy z was ma trzy życzenia.
Misiu natychmiast poprosił:
- Chcę, żeby wszystkie niedźwiedzie w lesie zamieniły się w
niedźwiedzice! co żabka natychmiast wykonała. Zajączek chwile pomyślał i
poprosił o kask. Gdy żabka spełniła to życzenie, założył kask na głowę.
Misiu wydawał się bardzo zaskoczony życzeniem zajączka ale nie myśląc
wiele zażyczył sobie:
- Niech wszystkie niedźwiedzie w pobliskich lasach zamienią się w
niedźwiedzice.
I tak się stało. Wtedy zajączek poprosił:
- Chcę dostać najszybszy motocykl na świecie!
I za moment motocykl pojawił się przed nim. Zajączek wspiął się nań,
odpalił go, i zaczął rozgrzewać silnik. Misiu nie mógł w to uwierzyć:
- Zając, co ty robisz? Zmarnowałeś już dwa życzenia! Zwariowałeś?
- Spokojnie, misiu, wiem co robię.
- Jak sobie chcesz. Ale ja jako ostatnie życzenie chcę, żeby wszystkie
niedźwiedzie na świecie zamieniły się w niedźwiedzice !
Żabka na to:
- Tak się stało.
Zaś zajączek dodał gazu, wrzucił bieg i ruszając krzyknął:
- A ja chcę, żeby misiu był pedałem!!

3. Data: 2017-06-07 18:16:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
najpiękniejszych.
> Allah uśmiecha się i dalej mówi do terrorysty - No wiesz, ale swojego

No ale dlaczego akurat penis się Allahowi zagubił, skoro ten potrafił
poskładać do kupy tego Ahmeda...

4. Data: 2017-06-07 18:17:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2017 o 18:16, Ikselka pisze:
> No ale dlaczego akurat penis się Allahowi zagubił, skoro ten potrafił
> poskładać do kupy tego Ahmeda...
;-)

5. Data: 2017-06-07 18:35:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 czerwca 2017 18:13:50 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Żabka na to:
> - Tak się stało.
> Zaś zajączek dodał gazu, wrzucił bieg i ruszając krzyknął:

Dowcip z morałem: siedzi sobie w pociągu do Monachium 2 muslimów i rozmawiają:
- niedługo będzie nas tu 2 miliony!
- ale ci Niemcy głupi, sami oddają nam pieniądze!
Na to odwraca się staruszka i mówi:
- żydów tu kiedyś też było 2 miliony i też żyli naszym kosztem...

6. Data: 2017-06-07 20:34:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Na to odwraca się staruszka i mówi:
> - żydów tu kiedyś też było 2 miliony i też żyli naszym kosztem...

No przecież od zawsze tu twierdzę, że Niemcy NADAL potrafią.

7. Data: 2017-06-07 20:44:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 czerwca 2017 18:16:27 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> No ale dlaczego akurat penis się Allahowi zagubił, skoro ten potrafił
> poskładać do kupy tego Ahmeda...

Taka była wola Allaha! ;)

8. Data: 2017-06-07 21:28:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>No przecież od zawsze tu twierdzę, że Niemcy NADAL potrafią.

Są w tym jakimś wyjątkiem? Polecam doświadczenie Milgrama. Żyda. I znów
wyszedł ontopic.

9. Data: 2017-06-08 12:54:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Taka była wola Allaha! ;)

Czyli zrobił Ahmeda w ... :-)

10. Data: 2017-06-08 13:23:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 12:54, Ikselka pisze:
> Czyli zrobił Ahmeda w ... :-)

Tak jak Złota Rybka

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia