Bycie ostatnim

1. Data: 2017-06-07 05:28:09

Temat: Bycie ostatnim
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty lubisz takie mozoły."

Mrówka,
Nie mówiąc nikomu ani słówka,
Chociaż nie była zbyt rosła,
Wzięła stół i do szkoły zaniosła.

2. Data: 2017-06-07 05:49:31

Temat: Re: Bycie ostatnim
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wieków na ziemi System - jest to hierarchia dziobania. Dekoracje
zmieniają się a system wciąż pozostaje.
Zaczyna się to w szkole gdzie kolektyw a zwłaszcza przywódca wybiera
"ofiarę", "ofermę" klasowego. Ten oferma staje się powodem nieustającej
radości tych, którzy w hierarchii stoją wyżej od niego. Radość ta polega
na uczuciu "jak to dobrze że nie ja jestem tym ofermą, chłopacy,
przywalmy mu jeszcze".
Ktoś ostatni, jak Piszczyk z Zezowatego Szczęścia, "muzułman" czyli
"wycieńczony fizycznie i załamany psychicznie więzień hitlerowskiego
obozu", "cwel", "bywszyj czieławiek" w ZSRR, ofiary Rewolucji
Kulturalnej w Chinach czy pierwsi chrześcijanie za cesarza Nerona.
Tymczasem Jezus zdradził Sekret "ostatni będą pierwszymi". To jest
prawdziwy Sekret a nie jakieś magiczne prawo przyciągania.
A sam Jezus, który w życiu nie popełnił żadnego grzechu stał się Ostatni
z Ostatnich. Jeśli myślimy że jesteśmy już na dnie, to Jezus puka od spodu.

3. Data: 2017-06-07 08:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> z Ostatnich. Jeśli myślimy że jesteśmy już na dnie, to Jezus puka od spodu.

Dobre. Dobre.

4. Data: 2017-06-15 05:39:28

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 czerwca 2017 05:28:09 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> Jan Brzechwa - Mrówka:

> [...]

czesc Pinokio.
mam taka bajke, dalszy ciag przygod witalisa, wierszem pisana.
wyslij swoj adres email na j...@o...pl to ci przysle.
takie cos dla dzieci i doroslych.
i o opinijke tez poprosze:)

pozdrawiam,
jacek

5. Data: 2017-06-15 06:32:18

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 7 czerwca 2017 05:49:30 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> z Ostatnich. Jeśli myślimy że jesteśmy już na dnie, to Jezus puka od spodu.

zawsze pinokio siadam na ostatniej lawce,
mozna oslej nawet powiedziec.
chyba ze zona zmusi mnie blizej oltarza.
raz nawet musialem usiasc na pierwszej,
poza braniem slubu oczywiscie.
tylko jak lzy ci z oczu w trakcie mszy splywaja,
to jest jakby malo przyjemne.
ale nawet gdy nie splywaja,
zawsze wole lawke ostatnia.
jest po prostu tam, gdzie byc powinna.
za calym ludem bozym.

pewnie Pan Jezus zadnego grzechu nie popelnil;
zreszta gdyby nawet i tak jest czystszy od kazdego
z nas. ale demony zabijal. moze to uczciwe,
nie wiem.

przepraszam Boze, ze w tym wzgledzie mam inne zdanie.

jacek

Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia
Diabła nie ma!
Kolejna zabawka szatana :)
Czary za kasę, a nie za drobniaki