Diabła nie ma!

1. Data: 2017-06-06 13:33:03

Temat: Diabła nie ma!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Szokujące słowa generała jezuitów. Według niego diabeł nie istnieje

http://www.pch24.pl/szokujace-slowa-generala-jezuito
w--wedlug-niego-diabel-nie-istnieje-newsletter-167,5
2012,i.html

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-06-06 13:45:19

Temat: Re: Diabła nie ma!
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Szokujące słowa generała jezuitów. Według niego diabeł nie istnieje
>
> http://www.pch24.pl/szokujace-slowa-generala-jezuito
w--wedlug-niego-diabel-nie-istnieje-newsletter-167,5
2012,i.html

A według mnie, Diabeł, czyli Zły to Kobieta, która nie oderwała się
jeszcze od świata zwierząt i, bezmyślna, niszczy to co sama stwarza.
Niczym bogini Kali

3. Data: 2017-06-06 13:45:26

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.06.2017 um 13:33 schrieb LeoTar Gnostyk:
> [...]
>

>szatan ,,jest tylko konstruktem myślowym mającym symbolizować zło"<

>Ojciec Arturo Sosa Abascal powiedział w nim następujące słowa:
,,Chrześcijanie wierzą, że zostaliśmy stworzeni na wzór i podobieństwo
Boga, a Bóg jest wolny, ale On zawsze wybiera czynienie dobra, bo cały
jest dobrocią (...). Stworzyliśmy sobie symboliczne figury takie jak
diabeł, żeby symbolizowały zło. Również kondycja społeczna może
reprezentować tę postać, ponieważ są ludzie działający na rzecz zła,
ponieważ znajdują się w środowisku, w którym trudno jest postępować
inaczej".

Co w tym szokujacego? To wie kazdy myslacy czlowiek. Gdyby powiedzial,
ze MB jest tez konstruktem, symbolem idealnej matki, kobiety, to moze by
sie pare osob oburzylo? Albo gdyby rzekl, ze Bog zginal w Wielkim
Wybuchu. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-06-06 13:48:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2017-06-06 13:48:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 13:33, LeoTar Gnostyk pisze:
> Szokujące słowa generała jezuitów. Według niego diabeł nie istnieje

Rzeczywiście szokujące. Aż strach pomyśleć co będzie, gdy się dowiedzą,
że Elvis nie żyje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-06-06 14:23:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A według mnie, Diabeł, czyli Zły to Kobieta, która nie oderwała się
> jeszcze od świata zwierząt i, bezmyślna, niszczy to co sama stwarza.
> Niczym bogini Kali.

Kusi, podsuwa zle mysli, sklania do zlych uczynkow, do grzechu, czyha na
niewinne, dobre duszy, wiedzie na pokuszenie ... Moze jakies zbiorowe
egzorcyzmy pomoga lub chocby zdjecia dobrych niewiast?

http://bit.ly/2rwsJkR
http://bit.ly/2qXbbjq
http://bit.ly/2qT12QH

7. Data: 2017-06-06 14:26:10

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A według mnie, Diabeł, czyli Zły to Kobieta, która nie oderwała się
> jeszcze od świata zwierząt i, bezmyślna, niszczy to co sama stwarza.

Bo pierwszą kobietą nie byłą Ewa, ale Lilith. Była ona równa Adamowi- przez
to nie chciała uprawiać z nim seksu będąc pod spodem- bo uważała się za
zdominowaną a sama chciała dominować. Nawet nie chciała (nie potrafiła)
rodzić dzieci. Została więc wygnana, a na jej miejsce została stworzona Ewa-
kobieta uległa Adamowi. Lilith z zemsty zaczęła niszczyć dzieci w łonach
matek- uważano ją więc za demona (księga Izajasza, Talmud, pergaminy z
Qumran).

--
Chiron

8. Data: 2017-06-06 17:09:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> zemsty zaczęła niszczyć dzieci w łonach matek - uważano ją więc za
> demona (księga Izajasza, Talmud, pergaminy z Qumran).

Atena też nie została zrodzona przez matkę lecz wyskoczyła z głowy Zeusa.
A co do zemsty Lillith to Ty to znasz z mitów a ja to znam z autopsji.
Najpierw moja teściowa, Panie świeć nad jej duszą, zniszczyła
psychicznie naszego Wojtka w łonie Teresy M. a następnie Teresa M.
zniszczyła mojego wnuczka w łonie naszej córki Kasi. W przypadku byłem
biernym i nieświadomym uczestnikiem tej mitologicznej tragedii ale już w
przypadku córki, nie mogąc zapobiec katastrofie postanowiłem maksymalnie
podkręcić przemoc psychiczną, generowana przez Teresę M. aby jej skutki
ujawniły się w całej krasie nie w drugim, lecz już w pierwszym
pokoleniu. Tak więc w dwóch kolejnych pokoleniach kobiet ujawniły się
wady rozwojowe płodów: pierwszy Down i drugi zespół Kabuki. To jest
fizyczny dowód potwierdzający słuszność mojej tezy o wpływie zaburzeń
emocjonalnych (psychicznych) matki na powstawanie wad rozwojowych u
płodu. Po wielokroć opisałem już na tym forum mechanizm zniekształcania
informacji genetyczną zwaną, która jest odpowiedzialna za patologię ciąży.

9. Data: 2017-06-06 17:16:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2017 o 13:33, LeoTar Gnostyk pisze:
> Szokujące słowa generała jezuitów. Według niego diabeł nie istnieje
>
> http://www.pch24.pl/szokujace-slowa-generala-jezuito
w--wedlug-niego-diabel-nie-istnieje-newsletter-167,5
2012,i.html

Skaldowie - Nie ma Szatana
https://www.youtube.com/watch?v=wZXBCZRAPzM

10. Data: 2017-06-06 19:01:48

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 14:26, Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
w--(...)

Przeszarżował z tą swoją filozofią. Zobaczymy co jeszcze ciekawego
wymyśli w dziedzinie reformowania doktryny chrześcijańskiej.
Dodać można, że nawet zachowanie obecnego papieża nie sprzyja zachowaniu
ortodoksji w wierze.

1 J 3,8 Kto grzeszy, jest dzieckiem diabła,
ponieważ diabeł trwa w grzechu od początku.
Syn Boży objawił się po to,
aby zniszczyć dzieła diabła.

Co oznacza, w połączeniu z tezą, że "diabła nie ma",
to, że całe posłannictwo i misja Chrystusa były bezsensowne.
Tego typu gadanie, nawet od kogoś, kto siedzi wysoko w hierarchii,
jest zatem zwyczajnie nie do przyjęcia.

Ty pedofilu, lepiej się zamknij, bo we łbie masz porządnie nasrane,
a głupiś tak, że nawet cała twoja rodzina ma cię gdzieś.

> [...]
> stworzona Ewa- kobieta uległa Adamowi. Lilith z zemsty zaczęła niszczyć
> dzieci w łonach matek- uważano ją więc za demona (księga Izajasza,

A to bzdury jakieś popisane, głupoty całkowicie nie mające ŻADNEGO
poparcia w Biblii. Jedyne miejsce gdzie występuje "lilit" to Iz 34,14,
gdzie w szerszym kontekście mamy opis zniszczenia/kary dla pogańskich
narodów, po których zostaje pustynia z dzikimi zwierzętami i krążącymi
tam demonami, jak "lilit", które nie mają już kogo zwodzić.

Nawet nie zwracasz najmniejszej uwagi, że w Ewangelii pisze, że JCH
powiedział, że "Bóg od początku stworzył ich jako mężczyznę i kobietę"
(Mt 19,4+), aby stanowili jedność, a nie, że stworzył jakieś zbuntowane
kobiety wcześniej. Podawanie źródła jako "talmud" jest wręcz śmieszne,
równie dobrze możesz się powołać na "przy szabasowych świecach".
A w Qumran, to niby co znaleziono? Nowe fakty obalające chrześcijaństwo
lub judaizm? Taka gadanina jest już nie tyle żałosna co wręcz śmieszna.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,