Czary za kasę, a nie za drobniaki

1. Data: 2017-06-05 23:27:00

Temat: Czary za kasę, a nie za drobniaki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak, drodzy grupowi magowie. Musicie się jeszcze sporo nauczyć.

http://natemat.pl/209709,resort-zdrowia-da-700-tys-z
l-na-portal-o-rozrodczosci-konkurs-wygrala-firma-kto
rej-wlasciciel-zatrudnia-prof-chazana

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-06-06 10:11:50

Temat: Re: Czary za kasę, a nie za drobniaki
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-05 o 23:27, Kviat pisze:
> Tak, tak, drodzy grupowi magowie. Musicie się jeszcze sporo nauczyć.
>
> http://natemat.pl/209709,resort-zdrowia-da-700-tys-z
l-na-portal-o-rozrodczosci-konkurs-wygrala-firma-kto
rej-wlasciciel-zatrudnia-prof-chazana

Uważaj, to może być dla ciebie szok:
http://www.pch24.pl/promocja-idei-lgbt-a-ministerial
ne-wsparcie-dla-kampanii-przeciwko-przemocy,47701,i.
html

Dębska

3. Data: 2017-06-06 10:44:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 10:11, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
>>

> Uważaj, to może być dla ciebie szok:
> http://www.pch24.pl/promocja-idei-lgbt-a-ministerial
ne-wsparcie-dla-kampanii-przeciwko-przemocy,47701,i.

Rzeczywiście szok. Nie dość, że dali grosze na waciki, to jeszcze autor
tego "artykułu" wykazał się kompletnym brakiem zrozumienia o co chodzi.

Chciałeś mnie zaskoczyć bredniami fanatyka religijnego? LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-06-06 11:16:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 10:44, Kviat pisze:

> [...]
> tego "artykułu" wykazał się kompletnym brakiem zrozumienia o co chodzi.
>
> Chciałeś mnie zaskoczyć bredniami fanatyka religijnego? LOL :)

Głupiś :) Nawet tego artykułu nie czytałem dokładnie, chodziło mi o
przytoczony tam fakt (o ile to fakt).

A swoją drogą psycholku, musiałeś się strasznie okopać skoro odbierasz
to jako próbę zaskoczenia, na którą to jak wynika z twoich słów byłeś
przygotowany i dałeś dzielny odpór. Wiedz, że współczesna medycyna
potrafi radzić sobie z objawami psychozy :)

Dębska

5. Data: 2017-06-06 11:58:19

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> Tak, tak, drodzy grupowi magowie. Musicie się jeszcze sporo nauczyć.
>
> http://natemat.pl/209709,resort-zdrowia-da-700-tys-z
l-na-portal-o-rozrodczosci-konkurs-wygrala-firma-kto
rej-wlasciciel-zatrudnia-prof-chazana

Sprytne Lisy. Wyśmiewają metodę naturalną uproszczając ją do kalendarzyka, gdy
tymczasem metoda skupia się na diagnozie i leczeniu niepłodności
najnowszymi metodami.
http://prolifeclinic.pl/pl/naprotechnologia

A później się dziwują jak im nakład GWna czy Niusłika z półek nie schodzi:)

Elitka wyśmiewa Chazana? No przeca elitka rządziła 8 lat, mieli większość,
mogli znieść klauzule sumienia, a skoro nie znieśli, Chazan skorzystał
tylko z obowiązującego prawa.

6. Data: 2017-06-06 12:01:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 11:16, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
ne-wsparcie-dla-kampanii-przeciwko-przemocy,47701,i.
html

> Głupiś :) Nawet tego artykułu nie czytałem dokładnie,

LOL :)

> chodziło mi o
> przytoczony tam fakt (o ile to fakt).

Czyli nie wiesz do czego linka dałeś, nie wiesz czy tam bzdury
powypisywali czy nie, ale nie przeszkodziło ci to użyć tego jako
argumentu :):)
Jesteś mistrzem :):)

> A swoją drogą psycholku, musiałeś się strasznie okopać

Musiałeś się strasznie zderzyć z rzeczywistością.

U ciebie sobie nie poradziła.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-06-06 12:10:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 11:58, Bytomir Kwasigroch pisze:

> [...]
>>

> Sprytne Lisy. Wyśmiewają metodę naturalną uproszczając ją do kalendarzyka, gdy
tymczasem metoda skupia się na diagnozie i leczeniu niepłodności

Najnowsze metody... ręce opadają...
Zwyczajnie się ośmieszasz.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Naprotechnologia

> A później się dziwują jak im nakład GWna czy Niusłika z półek nie schodzi:)

Bo dla takich jak ty, przeczytanie trochę trudniejszego tekstu ze
zrozumieniem jest ponad możliwości.

> Elitka wyśmiewa Chazana? No przeca elitka rządziła 8 lat, mieli większość,

Ośmieszasz się coraz bardziej :)

> mogli znieść klauzule sumienia, a skoro nie znieśli, Chazan skorzystał
> tylko z obowiązującego prawa.

I między innymi dlatego przegrali wybory.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-06-06 12:25:06

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Najnowsze metody... ręce opadają...
> Zwyczajnie się ośmieszasz.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Naprotechnologia

Chyba już nieaktualne, linki w odnośnikach wygasły.

Na in vitro pewno kasa większa i dofinansowanie można wyrwać.

9. Data: 2017-06-06 12:36:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 12:25, Bytomir Kwasigroch pisze:

> Chyba już nieaktualne, linki w odnośnikach wygasły.

Treść jest nieaktualna bo linki wygasły?

> Na in vitro pewno kasa większa i dofinansowanie można wyrwać.

No pewnie... lepiej brać kasę za walenie w bęben i czekanie aż deszcz
spadnie.

Porównywanie naprotechnologii do in vitro... żałosne :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-06-06 12:37:39

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-06 o 12:01, Kviat pisze:

> [...]
>
> Czyli nie wiesz do czego linka dałeś, nie wiesz czy tam bzdury
> powypisywali czy nie, ale nie przeszkodziło ci to użyć tego jako

Jakiego argumentu ??? :)) Ja tu z jakąś tezą wg. ciebie przyszedłem
którą argumentuję? Wyjaw mi proszę tę sobie tylko znaną tajemnicę :)

> Jesteś mistrzem :):)

Centurion Marek Szczurza Śmierć wyjaśni ci zaraz, że do mnie należy
zwracać się per Hegemonie ;)

> Musiałeś się strasznie zderzyć z rzeczywistością.

Prawdą jest, że przypadki takie jak twój, nie codzienie spotyka się w
rzeczywistości.

> U ciebie sobie nie poradziła.

Jestem zniesmaczony słabością riposty :)

Dębska

Dlaczego Europa (z)ginie.
O Borze i lesie!
Hipopotamy