Londyn

1. Data: 2017-06-05 14:23:06

Temat: Londyn
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Media mówią, że ci zamachowcy zostali przez policję zabici _już_ po 8
minutach.
Gdyby nie było zakazu posiadania broni przez obywateli, to zamachowcy
oglądali by swoje flaki na chodniku po 8 sekundach nie minutach. A co
bardziej prawdopodobne wcale by się na taką akcję nie odważyli. Tak się
właśnie dzieje w USA, jeśli tam chcą przeprowadzić zamach to muszą
porwać jakiś samolot i wlecieć w budynek, tudzież kombinować jakieś
bomby z gwoździami - generalnie dużo zachodu. Bo napieprzenie w ludzi na
ulicy się tu nie kalkuluje, zbyt mało czasu od wyciągnięcia noża/gnata
do dostania kulki w łeb.

A tak, zapomniałem, w usa to sami faszyści i pislam :)

Dębska

2. Data: 2017-06-05 15:32:26

Temat: Re: Londyn
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.06.2017 um 14:23 schrieb Przemysław Dębski:
> [...]
> do dostania kulki w łeb.
>
> A tak, zapomniałem, w usa to sami faszyści i pislam :)

Proponowalbym najpierw przeczytanie czegos na ten temat zamiast wywazac
otwarte drzwi:

>A 1998 review found that suicide rates generally declined after gun
control laws were enacted, and concluded that "The findings support gun
control measures as a strategy for reducing suicide rates." A 2016
review found that laws banning people under restraining orders due to
domestic violence convictions from accessing guns were associated with
"reductions in intimate partner homicide". Another 2016 review
identified 130 studies regarding restrictive gun laws and found that the
implementation of multiple such laws simultaneously was associated with
a decrease in gun-related deaths.

According to a 2011 UN study, after identifying a number of
methodological problems, it stated "notwithstanding such challenges, a
significant body of literature tends to suggest that firearm
availability predominantly represents a risk factor rather than a
protective factor for homicide. In particular, a number of quantitative
studies tend towards demonstrating a firearm prevalence-homicide
association."<

https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_control
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2017-06-05 16:13:31

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> [...]
>oglądali by swoje flaki na chodniku po 8 sekundach nie minutach. A co
>bardziej prawdopodobne wcale by się na taką akcję nie odważyli.

Oj, biedna bezmózga kurew, debska, znów nadstawia dupsko na lanie - sprawdź
ile jest ataków nożowników w Izraelu, gdzie pełno ludzi z bronią i nawet
długa chodzi po ulicach. Trzy tygodnie temu niemal na moich oczach, w
pobliżu ściany płaczu w Jerozolimie, gdzie pilnujących jest po prostu fhuj,
a są dni gdy zdarza się kilka ataków.

4. Data: 2017-06-05 16:15:33

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" napisał w wiadomości grup

>Proponowalbym najpierw przeczytanie czegos na ten temat zamiast wywazac
>otwarte drzwi:

Nic nie poradzisz na domoroslych anal-ityków.

5. Data: 2017-06-05 16:17:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-05 o 15:32, silvio balconetti pisze:

> [...]
> protective factor for homicide. In particular, a number of quantitative
> studies tend towards demonstrating a firearm prevalence-homicide

No to jedziemy ale z przypisami:
"A 1998 review found that suicide rates generally declined after gun
control laws were enacted, and concluded that "The findings support gun
control measures as a strategy for reducing suicide rates."[31]

[31] Lambert, Michael T.; Silva, Peter S. (1998). "An Update on the
Impact of Gun Control Legislation on Suicide". Psychiatric Quarterly. 69
(2): 127-34. doi:10.1023/A:1024714619938.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_control#CITEREFLam
bertSilva1998
https://link.springer.com/article/10.1023%2FA%3A1024
714619938

"Objective: The authors review recent literature examining the impact of
gun control legislation on suicide rates"

A więc jak badacze badali omawiane zjawisko? Ano metodą rewiułowania
recentenej literatury. Dalej mi się nie chce wnikać, bo mi witki opadły.

Dębska

6. Data: 2017-06-05 16:31:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-05 o 16:13, Ghost pisze:

> [...]
> oczach, w pobliżu ściany płaczu w Jerozolimie, gdzie pilnujących jest po
> prostu fhuj, a są dni gdy zdarza się kilka ataków.

A więc tak. W Izraelu jak piszesz jest dużo ataków nożowników i jeszcze
więcej ludzi z bronią. Mam wrażenie, że ty wcale nie próbujesz mi
zaprzeczać tylko chcesz się pochwalić, że byłeś na zagranicznej wycieczce.

Dębska

7. Data: 2017-06-05 17:49:32

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-06-05 o 16:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>A więc

Wojna!

8. Data: 2017-06-05 18:04:55

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.06.2017 um 16:13 schrieb Ghost:

> [...]
> oczach, w pobliżu ściany płaczu w Jerozolimie, gdzie pilnujących jest po
> prostu fhuj, a są dni gdy zdarza się kilka ataków.

No to rzuce jeszcze pare linkow: http://bit.ly/2rLFtoj

W Rosji i na Litwie jest najwiekszy wspolczynnik (na 100 tys.
mieszkancow) zabojstw, a broni malo. W USA stany mniej nasycone bronia
maja wiecej zabojstw. W Meksyku jest 10-krotnie mniejsze nasycenie
bronia niz w USA, a ponad dwukrotnie wiecej zabojstw. W Kanadzie ludzie
maja 1,5 raza mniej broni w domu niz w USA, a zabojstw jest 10 razy
mniej. W Australii mniej gospodarstw domowych niz w Nowej Zelandii, ale
zabojstw ponad dwa razy wiecej. A w Niemczech o polowe mniejsze niz w
Nowej Zelandii nasycenie bronia, a podobny wspolczynnik zabojstw. Itd. itp.

http://bit.ly/2j56kHx

A wiec sprawa nie jest prosta, a tym bardziej nie do rozwiazania przez
domoroslych politykow. Btw. Ciekawe, ze w Korei Polnocnej wspolczynnik
zabojstw wynosi 5.2 podczas gdy w Polsce 0.7, USA 3.9 ... w Salwadorze
64.2 i Hondurasie 84.6 itd.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_i
ntentional_homicide_rate

9. Data: 2017-06-05 18:08:08

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.06.2017 um 16:17 schrieb Przemysław Dębski:

> [...]
>
> A więc jak badacze badali omawiane zjawisko? Ano metodą rewiułowania
> recentenej literatury. Dalej mi się nie chce wnikać, bo mi witki opadły.

Tam chodzi nie o zabojstwa, lecz samobojstwa.

10. Data: 2017-06-05 18:11:56

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>No to rzuce jeszcze pare linkow: http://bit.ly/2rLFtoj

>W Rosji i na Litwie jest najwiekszy wspolczynnik (na 100 tys. mieszkancow)

Skup sie: gun vs knife.

A Europa popiera.
Tak trzeba załatwić sprawę "uchodźców".
Głód Miłości