Mam problem z klawiaturą

1. Data: 2017-06-03 18:52:00

Temat: Mam problem z klawiaturą
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Aby uzyskać "zi"; gdy przyciskam "alt gr+x" to zamiast "zi" włącza się
lupa. Czy można zrobić jakoś tak by była i lupa i "zi" pojawiało się
poprawnie?

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-06-03 19:02:33

Temat: Re: Mam problem z klawiaturą
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 18:52, LeoTar Gnostyk pisze:
> Aby uzyskać "zi"; gdy przyciskam "alt gr+x" to zamiast "zi" włącza się
> lupa. Czy można zrobić jakoś tak by była i lupa i "zi" pojawiało się
> poprawnie?

Da się zmienić we właściwościach lupy skrót?

3. Data: 2017-06-03 19:15:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> Aby uzyskać "zi"; gdy przyciskam "alt gr+x" to zamiast "zi" włącza się
> lupa. Czy można zrobić jakoś tak by była i lupa i "zi" pojawiało się
> poprawnie?

Odinstaluj Advanced System Care.

4. Data: 2017-06-03 19:30:08

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 18:52, LeoTar Gnostyk pisze:
> Aby uzyskać "zi"; gdy przyciskam "alt gr+x" to zamiast "zi" włącza się
> lupa. Czy można zrobić jakoś tak by była i lupa i "zi" pojawiało się
> poprawnie?

pewnie ci się włamali ;-) włamańce jedne! :-)

5. Data: 2017-06-03 19:38:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Odinstaluj Advanced System Care.

Po pierwsze: skąd wiesz, że go używam?

Po drugie: skoro to ASC to pewnie jest w nim jakiś wyłącznik...?

No i po trzecie: dlaczego miałbym się pozbyć ASC skoro z jego usług
jestem bardzo zadowolony?

6. Data: 2017-06-03 20:07:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Po pierwsze: skąd wiesz, że go używam?

Dużo ludzi go używa i potem ma podobny problem, jak Ty. Stąd wiem.

> Po drugie: skoro to ASC to pewnie jest w nim jakiś wyłącznik...?

Dokładnie to chodzi o jego monitor wydajności.

> No i po trzecie: dlaczego miałbym się pozbyć ASC skoro z jego usług
> jestem bardzo zadowolony?

Bo bez wiedzy użytkownika instaluje pakiety PUP oraz pewne programy. No i -
ponieważ powoduje u Ciebie to, na co właśnie narzekasz 333-)
Bo to on powoduje ten problem - a jest zbędny. Są inne, bezproblemowe
programy.

Możesz też poczytać tutaj:
http://windows7forum.pl/zginela-litera-zi-44342-t

7. Data: 2017-06-03 20:39:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dużo ludzi go używa i potem ma podobny problem, jak Ty. Stąd wiem.

Ale ja bardzo lubię jak ASC robi z maszyną to co ja zaniedbuję. :-)

> Dokładnie to chodzi o jego monitor wydajności.

Istotnie, chodzi o to jakim skrótem aktywować lupę.

> [...]
> No i - ponieważ powoduje u Ciebie to, na co właśnie narzekasz 333-)
> Bo to on powoduje ten problem - a jest zbędny. Są inne,

Ale ASC nie jest konfliktowy; są inne znacznie agresywniej się
zachowujące. A poza tym uważam, że komputer musi chodzić bardzo
zdyscyplinowany i ASC to zapewnia. :-)

> Możesz też poczytać tutaj:
> http://windows7forum.pl/zginela-litera-zi-44342-t

Dzięki, już dotarłem i przywróciłem "ź" zachowując włącznie lupy.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Adam, Ewa i boski zakaz.
Interpretacja popkultury
Nie zapomnimy! (pamięci ofiar neofaszystowskiej przemocy w Polsce)
Czy jest większa hańba?
Zezowate szczęście