Interpretacja popkultury

1. Data: 2017-06-03 13:46:40

Temat: Interpretacja popkultury
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weźmy na początek Aiszę - https://www.youtube.com/watch?v=JrDhQEfdqxI
Nigdy mi się ten utwór nie podobał.
Widać że podmiot liryczny ma tu potworny kompleks niższości:
"Proszę, Aicha, żądaj czego chcesz"
"Owoce znajdę słodsze niż miód
Za miłość Twoją, życie me"
"Bo źródło miłości to Ty
Daj mi z niego krople abym mógł żyć"
"Ona jest tym skarbem
Którego ja nie mogę mieć
Umieram gdy przechodzi obok
Marzę o niej na jawie i śnie"

i czego chce?
"Proszę, Aicha, pokochaj mnie"

Tylko czy Aisza będzie chciała takiego zakompleksionego gościa? ;-)

2. Data: 2017-06-03 13:50:57

Temat: Re: Interpretacja popkultury
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
>
> i czego chce?
> "Proszę, Aicha, pokochaj mnie"
>
> Tylko czy Aisza będzie chciała takiego zakompleksionego gościa? ;-)

W życiu. Miłości się nie daje jako zapomogę.

3. Data: 2017-06-03 13:52:57

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-03 o 13:46, pinokio pisze:
> [...]
>
> i czego chce?
> "Proszę, Aicha, pokochaj mnie"
>
> Tylko czy Aisza będzie chciała takiego zakompleksionego gościa? ;-)

lepszy zakompleksiony z miłości niż stary kawaler który całe godziny
spędza na forach dyskusyjnych ;-) pewno dlatego że silnie asertywny i
pewny siebie ;-))))

4. Data: 2017-06-03 13:53:29

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 13:50, Ikselka pisze:
> W życiu. Miłości się nie daje jako zapomogę.

Racja,
Nawet "pogotowie seksualne" nie jest zbyt popularną ideą u kobiet, a co
dopiero miłość jako zapomoga

5. Data: 2017-06-03 13:57:39

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 13:52, Aiua40 pisze:
> lepszy zakompleksiony z miłości niż stary kawaler który całe godziny
> spędza na forach dyskusyjnych ;-) pewno dlatego że silnie asertywny i
> pewny siebie ;-))))

Jak byłem młodym kawalerem, to mi kawalerstwo przeszkadzało. Teraz jako
stary kawaler sobie to cenię ;-)

6. Data: 2017-06-03 14:07:29

Temat: Re: Interpretacja popkultury - The Beatles
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 13:46, pinokio pisze:
> Weźmy na początek
Podobają mi się ich utwory z początku działalności, z roku 1963, gdy
były takie grzeczne, niewinne, proste, do szpiku brytyjskie.
Takie utwory jak:
Love me do
She loves you
Please Mr. Postman
Twist and Shout
Help
Potem te następne, udziwnione nie. Takie jak Sierżant Pieprz.
Co ciekawe, NIE podoba mi się "Love Is All You Need", nie wiem dlaczego.
Rozumiem że może się nie podobać "Imagine" Lennona, który śpiewa o
utopii bez religii, ale to "Imagine"już mi się bardziej podoba.
"Love Is All You Need" mówi z pozoru wręcz coś podobnego do Ewangelii,
tylko coś mi tu nie gra - melodia?
Ta muzyka została wykorzystana komercyjnie w sieci telefonów komórkowych
Orange Love. Uważam za chamstwo miłością reklamować telefon komórkowy.
To coś takiego jak z pozoru niewinna "Hello Kitty" na prezerwatywach.
Daleko jej do starej dobrej muzyki typu "She loves you"

7. Data: 2017-06-03 14:12:18

Temat: Re: Interpretacja popkultury - Paulla
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulla - Od Dzis : https://www.youtube.com/watch?v=fwD8d1T2gow
Złośliwcy mówią że zagrywka jest wzięta z Eric Clapton - Wonderful
Tonight. Ja twierdzę że to inna melodia.

Od Dzis - to piękny utwór, Paulla - piękna i zdolna wokalistka.
Co do interpretacji - tekst jest prosty i sam się tłumaczy

8. Data: 2017-06-03 14:18:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Jak byłem młodym kawalerem, to mi kawalerstwo przeszkadzało. Teraz jako
> stary kawaler sobie to cenię ;-)

Przecież szczęście polega właśnie na tym, żeby dojść w życiu do takiego
punktu, kiedy można o sobie powiedzieć coś w tym rodzaju.

Kot usadowił się przy mnie na kanapie - położył mi główkę na stopie i
spokojnie usypia. Czego chcieć więcej?
:-)

9. Data: 2017-06-03 14:20:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> To coś takiego jak z pozoru niewinna "Hello Kitty" na prezerwatywach.
> Daleko jej do starej dobrej muzyki typu "She loves you"

Mam podobne odczucia.

10. Data: 2017-06-03 14:21:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2017 o 14:18, Ikselka pisze:
> [...]
> punktu, kiedy można o sobie powiedzieć coś w tym rodzaju.
>
> Kot usadowił się przy mnie na kanapie - położył mi główkę na stopie i

Pisałem o tym w wątku "Zezowate szczęście", w młodości miałem uczucie
bycia "pajacem" a gdy dojrzałem to jestem sobą i sobie to bardzo cenię.

Nie zapomnimy! (pamięci ofiar neofaszystowskiej przemocy w Polsce)
Czy jest większa hańba?
Zezowate szczęście
Wiara najbliższa
Humusy i brody.