Re: Czary za kasę, a nie za drobniaki

From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czary za kasę, a nie za drobniaki
Date: Tue, 6 Jun 2017 12:37:39 +0200

W dniu 2017-06-06 o 12:01, Kviat pisze:
> [...]
l-na-portal-o-rozrodczosci-konkurs-wygrala-firma-kto
rej-wlasciciel-zatrudnia-prof-chazana

ne-wsparcie-dla-kampanii-przeciwko-przemocy,47701,i.
html

> LOL :)

> Czyli nie wiesz do czego linka dałeś, nie wiesz czy tam bzdury
> powypisywali czy nie, ale nie przeszkodziło ci to użyć tego jako
> argumentu :):)

Jakiego argumentu ??? :)) Ja tu z jakąś tezą wg. ciebie przyszedłem
którą argumentuję? Wyjaw mi proszę tę sobie tylko znaną tajemnicę :)

> Jesteś mistrzem :):)

Centurion Marek Szczurza Śmierć wyjaśni ci zaraz, że do mnie należy
zwracać się per Hegemonie ;)

> Musiałeś się strasznie zderzyć z rzeczywistością.

Prawdą jest, że przypadki takie jak twój, nie codzienie spotyka się w
rzeczywistości.

> U ciebie sobie nie poradziła.

Jestem zniesmaczony słabością riposty :)

Dębska