Re: Diabła nie ma!

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Diabła nie ma!
Date: Tue, 6 Jun 2017 17:09:36 +0200

Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

w--wedlug-niego-diabel-nie-istnieje-newsletter-167,5
2012,i.html

> Bo pierwszą kobietą nie byłą Ewa, ale Lilith. Była ona równa Adamowi
> - przez to nie chciała uprawiać z nim seksu będąc pod spodem - bo
> uważała się za zdominowaną a sama chciała dominować. Nawet nie
> chciała (nie potrafiła) rodzić dzieci. Została więc wygnana, a na
> jej miejsce została stworzona Ewa - kobieta uległa Adamowi. Lilith z
> zemsty zaczęła niszczyć dzieci w łonach matek - uważano ją więc za
> demona (księga Izajasza, Talmud, pergaminy z Qumran).

Atena też nie została zrodzona przez matkę lecz wyskoczyła z głowy Zeusa.
A co do zemsty Lillith to Ty to znasz z mitów a ja to znam z autopsji.
Najpierw moja teściowa, Panie świeć nad jej duszą, zniszczyła
psychicznie naszego Wojtka w łonie Teresy M. a następnie Teresa M.
zniszczyła mojego wnuczka w łonie naszej córki Kasi. W przypadku byłem
biernym i nieświadomym uczestnikiem tej mitologicznej tragedii ale już w
przypadku córki, nie mogąc zapobiec katastrofie postanowiłem maksymalnie
podkręcić przemoc psychiczną, generowana przez Teresę M. aby jej skutki
ujawniły się w całej krasie nie w drugim, lecz już w pierwszym
pokoleniu. Tak więc w dwóch kolejnych pokoleniach kobiet ujawniły się
wady rozwojowe płodów: pierwszy Down i drugi zespół Kabuki. To jest
fizyczny dowód potwierdzający słuszność mojej tezy o wpływie zaburzeń
emocjonalnych (psychicznych) matki na powstawanie wad rozwojowych u
płodu. Po wielokroć opisałem już na tym forum mechanizm zniekształcania
informacji genetyczną zwaną, która jest odpowiedzialna za patologię ciąży.

> -- Chiron

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin