Pac, pac, pac...

1. Data: 2017-06-08 00:32:35

Temat: Pac, pac, pac...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=fDZjAA1sadE

A miało być tak pięknie jak w tej piosence! Pytanie - dla kogo?
http://wiersze.doktorzy.pl/nieprzeprosze.htm

2. Data: 2017-06-08 08:22:08

Temat: Re: Pac, pac, pac...
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 00:32, Ikselka pisze:
> https://m.youtube.com/watch?v=fDZjAA1sadE

nie do zniesienie ten kawałek :-)

> A miało być tak pięknie jak w tej piosence! Pytanie - dla kogo?
> http://wiersze.doktorzy.pl/nieprzeprosze.htm

a potem wychodzi scenariusz do takich shitów jak *dlaczego ja* itp
programy dla wysoce kulturalnych ;-)

3. Data: 2017-06-08 09:08:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

> nie do zniesienie ten kawałek :-)

Dlaczego? Piękny.

> a potem wychodzi scenariusz do takich shitów jak *dlaczego ja* itp
> programy dla wysoce kulturalnych ;-)

To akurat margines. Prawdziwe tragedie po in vitro rozgrywają się mniej
widowiskowo, programu o nich nie zrobią.

Rozrywkowo...
Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu