Oddawanie szpiku

1. Data: 2017-06-08 12:06:40

Temat: Oddawanie szpiku
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś myślał o tym? Ja niestety nie mogę bo biorę leki psychotropowe,
ale większość ludzi może gdy są w wieku 18-55 lat. Może warto?

2. Data: 2017-06-08 17:30:44

Temat: Re: Oddawanie szpiku
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Czy ktoś myślał o tym? Ja niestety nie mogę bo biorę leki psychotropowe,
> ale większość ludzi może gdy są w wieku 18-55 lat. Może warto?

Tego nie wiem. Natomiast jeśli już ktoś chce pomagać w ten sposób, to
należy to zrobić tylko za pośrednictwem firmy Poltransplant. Wszelkie inne
"firmy" czy "fundacje" to oszuści - np. przy wpisie proszą o pieniądze na
rzekome badania przydatności i zgodności - i więcej się nie odzywają.
Moje córki były napastowane o wpis, dane i pieniądze przez pewną
"fundację". Dotarłam w internecie do opinii osób wykorzystanych w ww.
sposób przez nią. Ostrzegłam dziewczyny na czas, bo już chciały się
zapisywać i płacić.

3. Data: 2017-06-08 17:35:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2017 o 17:30, Ikselka pisze:
> Tego nie wiem. Natomiast jeśli już ktoś chce pomagać w ten sposób, to
> należy to zrobić tylko za pośrednictwem firmy Poltransplant. Wszelkie inne

Poltransplant - dzięki za info! Google najpierw znalazło DKMS. Ja i tak
nie mogę, ale może dla kogoś to będzie cenna informacja.

4. Data: 2017-06-08 17:51:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Poltransplant - dzięki za info! Google najpierw znalazło DKMS. Ja i tak
> nie mogę, ale może dla kogoś to będzie cenna informacja.

DKMS niby współpracuje z Poltransplantem, nue wiem, w jakim stopniu
rzetelnie - ale też nie polecam, bo są szemrani z innego powodu:
http://www.dziennikpolski24.pl/artykul/3841601,wykor
zystani-do-szpiku-kosci,id,t.html
Natomiast może odszukam nazwę firmy, która nękała moje córki - wtedy podam.
To było ze 4 lata temu, może więcej, nie mam ich pism, bo z wściekłością
wyrzuciłam. A szkoda.

5. Data: 2017-06-08 19:41:37

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-08 o 17:51, Ikselka pisze:

> [...]
> To było ze 4 lata temu, może więcej, nie mam ich pism, bo z wściekłością

kobieto, jak ci się to wszystko w głowie mieści? :-)

6. Data: 2017-06-08 22:20:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aiua40 <s...@g...com> wrote:

zystani-do-szpiku-kosci,id,t.html

> kobieto, jak ci się to wszystko w głowie mieści? :-)

Tzn. co?
Mam dużą głowę.
No i - ciekawe życie, czyt. dużo przeżyłam. Mnóstwo mi się niesamowitych i
pospolitych rzeczy przytrafiło, które innym przeszły koło nosa tylko
dlatego, że mają stępioną wrażliwość na świat.
Dlatego kiedy piszę co rusz o innych moich doświadczeniach, im to się w
głowach nie mieści. Są tak ograniczeni, że jedynym wytłumaczeniem dla nich
jest to, że ani chybi zmyślam.
Nie zmyślam. Kiedy ktoś zmyśla i kłamie, gubi się w zmyśleniach. Nie
pamięta, co, kiedy i komu powiedział. Kiedy się po prostu mówi prawdę, nie
ma czego mylić - było jak było i to nie może być pomylone z niczym innym.

Pac, pac, pac...
Rozrywkowo...
Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim