Re: Rozszerzona źrenica-cd. dla zainteresowanych!

Data: 2003-03-13 11:40:19
Temat: Re: Rozszerzona źrenica-cd. dla zainteresowanych!
Od: "Qwax" <...@...Q>

> Zapewne abys nie dostal zakazenia - wolales sprawdzic.

żeby nie prawdzać przed wyjazdem do lekarza ranę głęboko
zdezynfekowałem.

> Zreszta, na co sie
> skarzysz skoro lekarz Cie wyleczyl?

Na nic się nie skarżę jedynie opisuję kontakty z lekarzem na gruncie
'zawodowym'
(kolejny raz się zawiodłem ;-))) )

> Skoro zgodnie ze sztuka medyczna ocenil
> Twoj stan i zastosowal odpowiednie wg jego wiedzy leczenie, ktore
bylo
> skuteczne?

Jak bym czytał uzasadnienie opinii komisji lekarskiej wydanej po
skardze na lekarza którego działania doprowadziły do śmierci
mieszkańców całej wsi na głębokim zadupiu Polski.

> Jesli nie sledzisz grupy to informuje Cie, ze tak.

Życzę dalszych sukcesów zawodowych oraz tego byś był
Albo "Pozytywnym wyjątkiem" albo by "równano do Ciebie"
;-))))
- ten uśmiech to dlatego że aż tak naiwny nie jestem by w spełnienie
tych życzenia uwierzyć

Pozdrawiam i EOT
Qwax