Rozwiązanie problemu wypadających włosów.

1. Data: 2006-01-04 16:31:40

Temat: Rozwiązanie problemu wypadających włosów.
Od: "Evunia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po długiej nieobecności. Nie mam pojęcia czy ktoś ma
problem z wypadającymi włosami, jednak Ja swojego czasu miałam i to ogromny.
Rozmawiałam z wieloma fryzjerami a nawet wypróbowałam przepisy babcinych
specyfików i nic nie pomogło. Pewnego dnia z braku czasu kupiłam na szybko
szampon do włosów Loreal Elseve Color - Vive i problem się skończył.
Naprawdę polecam wszystkim, którzy farbowali włosy lub w jakiś sposób
eksperymentowali na nich :)

Evunia

1. Data: 2006-01-05 17:16:22

Temat: Re: Rozwiązanie problemu wypadających włosów.
Od: Karmakoma <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jan 2006 17:31:40 +0100, Evunia napisał(a):

> [...]

> szampon do włosów Loreal Elseve Color - Vive i problem się skończył.
> Naprawdę polecam wszystkim, którzy farbowali włosy lub w jakiś sposób

uzywam tego szamponu od kilku lat. codziennie (niestety mam
przetluszczajace sie mocno wlosy i musze). wlosy mi wypadaja dosc mocno.
bez wzgledu na to, czy uzywam Elseve Color Vive czy czegokolwiek innego.
natomiast Elseve ma inna zalete - wlosy bardzo dobrze sie po nim
rozczesuja. lepiej niz po jakimkolwiek innym szamponie - w kazdym razie w
moim przypadku.

K.

Czy ktoś wie?
zapach czekolady