Rozwód?Jak to jej powiedzieć?

31. Data: 2003-11-25 07:00:48

Temat: Re: Rozwód? - IBIZA
Od: Magdalena <m...@i...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To raczej doświadczenie. Jak wynika z postu ONA chce ratować. Kobiety w
> takich sytuacjach to masochistki. Zamiast jechać na Ibize i zabawiać się z
> kolegami, będzie siedzieć w domu, rozmyślać i mieć nadzieję.

Ha, ha i tu się mylisz. W końcu coś pęka i też sobie szukasz, każdy chce
być szczęśliwy jeśli w domu wieje chłodem to idziesz tam gdzie jest
ciepło. Faceci wyobrażają sobie, że żony będą potulnie cierpieć, nic
bardziej złudnego.
Magda

32. Data: 2003-11-25 08:48:23

Temat: Re: Rozwód? - gatka szmatka
Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bptkth$a33$1@nemesis.news.tpi.pl...

> u bet. Na 100%. Mamisz żonę gatką-szmatką, że pomyłka, bolesne przeżycie,

> jedyną kochasz, omamiła cię wiedźma itd. Każda baba się na to łapei

Czyli dalej brnąć w kłamstwa? :/
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

33. Data: 2003-11-25 11:49:00

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
w wiadomości news:bpup8n$7hp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To raczej doświadczenie. Jak wynika z postu ONA chce ratować. Kobiety w
> takich sytuacjach to masochistki. Zamiast jechać na Ibize i zabawiać się z
> kolegami, będzie siedzieć w domu, rozmyślać i mieć nadzieję.

A moze tym masochistkom swiat zawalil sie na glowe,traca ukochana
osobe,rozpada sie im rodzina,jest powod do radosci, zabawy?
Niestety czesto kobiety sa zaslepione i nie widza jakiego drania maja w domu
i nadal kochaja.

Magda

34. Data: 2003-11-25 12:41:13

Temat: Re: Rozwód?Jak to jej powiedzieć?
Od: "Izabela Sowula" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób to tak, jak chciałbyś by Ci to ona zrobiła.
>
> puchaty
Zgadzam sie pod jednym warunkiem, ze rozmowa nie odbedzie sie w publicznym
miejscu typu restauracja, bo taki scenariusz osobie inicjujace daje przewage.
Polega ona na tym ze druga strona nie ma miejsca na manewr - bo sa w miejscu
publicznym i nie wypada robic scen...
Byc moze, ze w domu przywalilaby patelnia...
A swoja droga, to ostatnio sa modne palenie najcenniejszych ubran mezowskich
lub tez ciecie ich nozyczkami na drobne kawalki.
Spodziewaj sie wiec najgorszego.

Iza

35. Data: 2003-11-25 15:47:36

Od: "Starlight" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Było by mi bardzo na rękę gdyby ona kogoś miała.W takiej sytuacji już dawno by
przystała na rozstanie.Chcę tylko powiedzieć,że pomijając względy moralne
odchodzę zostawiając 80% rzeczy materialnych w jej rękach.

36. Data: 2003-11-25 19:09:58

Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli dalej brnąć w kłamstwa? :/
> --
> Pozdrawiam serdeczniasto
> Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

O, wręcz przeciwnie. Przemyślał i ..... doszedł do takich wniosków.
Pamiętaj, prawda nas wybawi.

Stefanek

37. Data: 2003-11-26 07:48:30

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Starlight" <b...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
> przystała na rozstanie.Chcę tylko powiedzieć,że pomijając względy moralne
> odchodzę zostawiając 80% rzeczy materialnych w jej rękach.

Szczerze mowiac ,gdy ja odchodzilam od meza ,myslalam to samo....
No i przyczepila sie do niego pewna panienka,a on doszedl do wniosku ze na
jedna milosc najlepsza jest druga ,wiec ulatwil mi odejscie.

Magda

38. Data: 2003-11-26 08:40:08

Od: "wolffik" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętaj, prawda nas wybawi.

ale częściej może zabić niestety

w.

39. Data: 2003-11-28 11:32:04

Od: "Mieszko" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Starlight <b...@b...com> napisał(a):

> Witajcie.
> Opiszę krótko mój problem.Jestem od kilkunastu lat żonaty.Mam jedno dziecko
> (kilkunastoletnie).Życie "ułożone".Przeciętna ale ogólnie mówiąc niezła
> stabilna sytuacja materialna.Niestety.Jest tez ta "trzecia"...Mój związek z
[...]
> nas bardzo bolesne...Powiedzcie.Poradźcie jak to zrobić?

Hm, może liścik:

Dear baby, welcome to Dumpville , population you!

Pozdrawiam,
Mieszko

Problem rodzinny
Co zrobić - mąż odchodzi...