Rozwoj duchowy

1. Data: 2003-09-09 18:56:33

Temat: Rozwoj duchowy
Od: "" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz kiedys napisalem ze ludzie za 400 lub 1400 lat
nie beda sie troszczyc zdobywaniem pieniedzy,
zamiast tego beda rozwijac sie duchowo i beda ksztaltowac swoj
umysl.
Na czym mialoby to polegac?
Mysle ze mialoby to forme pracy w grupie.
Odrzucanie z gruntu zlych emocji.
Analiza swoich ODCZUC, uczuc, mysli, stanow.
Cos jak psychoterapia.
To zart ze moznaby siedziec w ... wiezieniu
za mysli ale to ciekawe.

1. Data: 2003-09-09 19:09:34

Temat: Re: Rozwoj duchowy
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Analiza swoich ODCZUC, uczuc, mysli, stanow.
> Cos jak psychoterapia.
> To zart ze moznaby siedziec w ... wiezieniu

Equilibrium tak na Ciebie wpłynęło ???
Czy to takie "swojskie przemyślenia"? :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-09-09 19:09:45

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik
<s...@W...onet.pl>

> [...]
> Mysle ze mialoby to forme pracy w grupie.
> Odrzucanie z gruntu zlych emocji.
> Analiza swoich ODCZUC, uczuc, mysli, stanow.

Hellp...

P.

1. Data: 2003-09-09 19:14:44

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialoby to forme pracy w grupie.

> Hellp...

tak ;)
Hooorrrooorrr!!!
Buuueeeee....
:)

1. Data: 2003-09-09 19:25:28

Od: "" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialoby to forme pracy w grupie.

> tak ;)
> Hooorrrooorrr!!!
> Buuueeeee....
> :)

Wiem, to brzmi jak komunizm doskonaly ze zniewoleniem
umyslu... ale kto wie, jak ta cywilizacja sie nie sprawdzi,
ale pesymista, co? :o

1. Data: 2003-09-09 19:26:45

Od: "" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Equilibrium tak na Ciebie wpłynęło ???
> Czy to takie "swojskie przemyślenia"? :)
>
> Pozdrawiam
> Vicky

A co to jest Equilibrium ?

1. Data: 2003-09-09 19:31:00

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

film

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-09-09 20:19:58

Od: "Skymen" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, to brzmi jak komunizm doskonaly ze zniewoleniem
> umyslu... ale kto wie, jak ta cywilizacja sie nie sprawdzi,
> ale pesymista, co? :o

ta cywilizacja się nie sprawdza...od samego początku... ;)
to cud ze jeszcze istniejemy /jak długo?/
Ale marzyłbym o innym rozwoju wypadków...duchowych...
"Normalność", moralność czy "zdrowy rozwój duchowy" to ponoć kwestia
zdrowych rodzin i dobrego "prowadzenia" dzieciaków...od "zera" czyli od
"psychologii prenatalnej" ;)
Polecam św.pam. prof. Fijałkowskiego... /znowu Katolik :$ /
Sesje ex-terapeut. to już za późno :(

Ale podobno wszystko idzie w dobrym kierunku...podskórnie i po cichu...
słyszeliście o RRN?
Jakby co to ja nic wam nie mówiłem!
;)

1. Data: 2003-09-10 00:16:04

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

Widze ze inni sie troche nasmiewaja ... nie ma z czego :) ;)

Skad sie bierze Twoja mysl: chyba z tego ze swiat sie zmienia,
dawniej wynalazki techniczne likwidowaly głód,
zimno, poźniej weszła medycyna - walka z chorobami,
czyli glownie chodzilo o fizyczne przetrwanie,
teraz gdy to jest w miare zaspokojone, to
natualnym wydaje się, że teraz bedziemy leczyc psyche :)
rozwijac sie w tym kierunku...

Ale tak nie bedzie :) - czlowiek rozwija sie duchowo
kiedy napotyka trudnosci. A zbytnie szczescie
(jak np. pieniadze, znam po sobie ;) ) go rozpuszcza,
człowiek degeneruje się... a poniewaz mamy juz za duzo ... pocieszajek,
zabawek, ciasteczek, "marzen do spelnienia", polakierowanych samochodow,
rakiet...
to sie degenerujemy, powraca agresja, kult sily... (nie widac, kurde??)
Juz nawet erotyka notuje minusy :D (za Newseek: "apatia erotyczna dociera do
nas z zachodu" )...

To tak jak pewna Chinką - byla biedna - ciezko pracowala w polu - to
narzekala.
Potem jednak sie wzogacila, wprowadzila sie do bloku, kupila se pralke,
jadła ciasteczka
(stać ją!, a co!? :) ), więc zaczela tyć i zaczeły się jej imać choroby.
Za duży dobrobyt dziala na minus - z rozwoju duchowego bedą nici :D
Duch

1. Data: 2003-09-10 06:37:15

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Analiza swoich ODCZUC, uczuc, mysli, stanow.
> Cos jak psychoterapia.
> To zart ze moznaby siedziec w ... wiezieniu

Skąd wiozłeś tą " mądrą" teorię?
Edyta

BEZ KORZENI.....
przydatnosc zawodowa absolwentow
Prośba do DGP
Jak to wreszcie jest z ta psychoanaliza??
męska prostytucja