Pytanie do Niny

111. Data: 2001-02-19 02:00:13

Temat: Re: Rpzbite lustro? - do Evy
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
news:m2y9v3v8c6.fsf@pierdol.ninka.net...
> A ta grupa przypominam, jest SCI a nie np. rec - co moim zdaniem ma
> rowniez znaczenie jesli chodzi o uzywany jezyk, podejscie do problemow
> etc.

> Czy teraz czujesz sie dostatecznie usatysfakcjonowana moimi
> wyjasnieniami?

No jesli chodzi o to scisle SCI, to chyba będziesz musiała ja dopiero
stworzyc;), bo byc moze wiekszosc z tu obecnych (czynnie)
to jedynie material badawczy dla naukowcow-obserwatorow;).
Ale CI, jesli sie odzywaja, to WCALE nie maja nam za zle ksztaltu
tej grupy i jej charakteru.
Poza tym, okresla sie ja na Onet.niusy, jako
"Psychologia w zyciu codziennym" i wiekszosc tutaj takim okresleniem
sie kieruje.
Zapewniam cie - wielu z tu obecnych autentycznie potrzebuje pomocy
i znajduje ją!
Dlatego nie rozwalaj tego swoim chlodem - moga poszukac pomocy
w znacznie mniej do tego odpowiednim miejscu.
To chyba wszystko co chcialam ci powiedziec.
Eva

112. Data: 2001-02-19 02:12:37

Temat: Re: Pytanie do Niny
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strażnik Moralności" <s...@p...promail.pl> napisał w
wiadomości news:96naml$63u$1@sunsite.icm.edu.pl...

Czy twoja doskonala znajomosc MK swiadczy o twoim dla tej
lektury uwielbieniu?
Czy moze takze o ambicjach wodzowskich -
no wyglada to prawie jak odwieczna walka Dobra ze Zlem;).

Czy jakis psycholog moglby sie wypowiedziec o co tu chodzi ?
I gdzie zrodlo tego zaostrzenia stosunkow na psp ?
Eva

113. Data: 2001-02-19 03:55:40

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> Czy twoja doskonala znajomosc MK swiadczy o twoim dla tej
> lektury uwielbieniu?
> Czy moze takze o ambicjach wodzowskich -
> no wyglada to prawie jak odwieczna walka Dobra ze Zlem;).

IMHO to chyba jasne, że o uwielbieniu. Długo sobie tutaj
nie popisze...
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

114. Data: 2001-02-19 06:12:05

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Eva" <e...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> i znajduje ją!
> Dlatego nie rozwalaj tego swoim chlodem - moga poszukac pomocy
> w znacznie mniej do tego odpowiednim miejscu.

Po pierwsze: moge pisac co chce, grupa nie jest moderowana
Po drugie: z jakiego tytulu czujesz sie upowazniona pouczac innych co
do charakteru grupy i tego jakie posty powinno sie na nia pisac?
Po trzecie: jesli tak cie gnebi troska o tych co "szukaja pomocy" to
mozesz im na priv odpisywac podajac adresy poradni i lekarzy - grupa,
przynajmniej sadzac po powstajacyjm FAQ nie jest od udzielania porad
typu "kacik zlamanych serc" albo "jak Jas robil psychoanalize".

EOT bo zaiste dalej nie ma to sensu.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

115. Data: 2001-02-19 08:12:02

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "ajtne" <a...@b...pl> writes:

> Wyrazaja pewne "prawdy" - ludowe najczesciej, ale chyba nie bediesz
> twierdzic ze jezyk mitow i legend jest obecnie metoda do opisu analizy
> ludzkiej osobowosci?

Nie, oczywiscie, Ninko, nie bede twierdzic, ze mity i legendy sa metoda
ANALIZY osobowosci, zwlaszcza rozumianej jako pewna calosc.. A co do OPISU
pewnych zjawisk, postaw, zachowan czy dewiacji ? Hm... Tak sobie mysle, ze
pewne prawdy - ludowe najczesciej, nie sa takie znow glupie. I posilkowanie
sie nimi przy opisie jest swego rodzaju droga na skroty. I to nie tylko
Jung - bajkopisarz, ale i inni, ze wspomne tylko Bettelheima -
bajkoczytacza, czy okreslenia wprost wziete z jezyka mitow, jak chciazby
kompleks Edypa czy Munhausena.
joanna

116. Data: 2001-02-19 09:14:17

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina zapytala Eve:

> z jakiego tytulu czujesz sie upowazniona pouczac innych co
> do charakteru grupy i tego jakie posty powinno sie na nia pisac?

Bardzo ciekawe i wazne pytanie. Nina odmawia Evie tego, co sama sobie
przypisuje:

> Po pierwsze: moge pisac co chce, grupa nie jest moderowana.

O zaiste to Krolowa! Sobie pozwala innym nie.

No tak Evo, masz watpliwa przyjemnosc rozmawiac z pepkiem swiata...

> [...]
> przynajmniej sadzac po powstajacyjm FAQ nie jest od udzielania porad
> typu "kacik zlamanych serc" albo "jak Jas robil psychoanalize".

Nina zatem pomagac tym co "szukaja pomocy" nie chce pomagac na grupie! Czego
zatem chce? Czy ona sama wie, czego tak naprawde chce?

Poza tym, jesli chodzi o pomoc innym to:

> Po pierwsze: moge pisac co chce, grupa nie jest moderowana.

Zelig9:)

Bez szans na odpowiedzi ;)))

117. Data: 2001-02-19 10:34:38

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

<z...@p...onet.pl> writes:

> Bardzo ciekawe i wazne pytanie. Nina odmawia Evie tego, co sama sobie
> przypisuje:

> O zaiste to Krolowa! Sobie pozwala innym nie.

Napisalam, ze JA moge pisac co mi sie podoba. Eva natomiast
wypowiadala sie w imieniu grupy.

Ja nie mam nic do tego dopoki ona sie wypowiada w imieniu wlasnym;
jednak wypowiadanie sie jej w imieniu grupy jest naduzyciem. Widzisz
roznice?

118. Data: 2001-02-19 11:49:58

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina writes:

> Ja nie mam nic do tego dopoki ona sie wypowiada w imieniu wlasnym;
> jednak wypowiadanie sie jej w imieniu grupy jest naduzyciem. Widzisz
> roznice?

Jezeli zalezy Ci na odpowiedzi zdefiniuj prosze, co rozumiesz pod pojeciem
"grupa".

--
Zelig9

119. Data: 2001-02-19 12:11:36

Od: g...@p...fm (GrebluS) szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@a...pl>, Astec SA napisal(a):

> Nie! Cała ta dyskusja rozbija się o to, że Ninka epatuje tak tym hostem,
> wpisując go sobie celowo nawet jako identyfikator.

Dziwne, to znaczy ze robi to tylko po to zeby ludzi troche
pow^Wdenerwowac? Moze lubi :-?

Ninka, to prawda ze ty ... "epatujesz" tym pierdolem ? :)
Ciekawe, o taka glupote a taki potezny watek :)
Chyba zmienie nazwe hosta :)

Pozdrawiam serdecznie
z nadzieja na wieksza
tolerancje
W.Grebla

120. Data: 2001-02-19 12:27:54

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W.Grebla napisal(a):

(ciach)

> Ninka, to prawda ze ty ... "epatujesz" tym pierdolem ? :)
> Ciekawe, o taka glupote a taki potezny watek :)

Masz racje, nie o to tu chodzi.

Jednakze nie dostrzegasz calego problemu i dlatego sie dziwisz.

> Pozdrawiam serdecznie
> z nadzieja na wieksza
> tolerancje

Twoje niezrozumienie problemu jest tolerowane :)

Zelig9

A w cholerę z tą MENSA!!! [-ZED- Oni Cię jednak chcieli obrazić! ;-)] (było: Re: pl.rec.robotki-reczne)
Walentego czas zaczac
Prof Strzelecki
Nauczcie się cytować !
Dzień Mózgu