Ruby Rose kosmetyki do makijazu - opinie

1. Data: 2006-02-24 15:18:07

Temat: Ruby Rose kosmetyki do makijazu - opinie
Od: "Justyna" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie jest wasze zdanie na tematkosmetykow do makijazu kanadyjskiej firmy
Ruby Rose?
Dziekuje serdecznie za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2006-02-24 15:47:15

Temat: Re: Ruby Rose kosmetyki do makijazu - opinie
Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <s...@o...pl> napisał
> Jakie jest wasze zdanie na tematkosmetykow do makijazu kanadyjskiej firmy
> Ruby Rose?

Witam Ciebie serdecznie!
Ja używam z tej firmy przede wszystkim cieni do powiek i muszę powiedzieć że
jestem z nich zadowolona. Ładne kolory, dość długo utrzymują się na
powiekach i co dla mnie ważne są przystępnej cenie.
Pozdrawiam

Sylwia

1. Data: 2006-02-24 18:07:41

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jakie jest wasze zdanie na tematkosmetykow do makijazu kanadyjskiej firmy
> Ruby Rose?

Lubie je. Satanie, w miare dobrej jakosci i sa zabawne, (np. paletka w
ksztalcie telefonu komorkowego albo blyszczyk- pszczolka:))
=====
annaM

1. Data: 2006-02-24 19:30:43

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Lubie je. Satanie

APAGE!
;)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-02-24 19:48:41

Od: Justyna Iwańska <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):
> Witam
> Jakie jest wasze zdanie na tematkosmetykow do makijazu kanadyjskiej firmy
> Ruby Rose?

Z palety 24 cienie nie jestem zadowolona, kolorów niby dużo, niby ładne,
ale jakieś wszystkie takie same i blado wyglądają na powiekach.
Za to mała, okrągła paletka 7 kolorów, taka jak tu:
http://tinyurl.com/nxt66
Jest świetna, kolor jest intensywny, utrzymuje się cały dzień, cień jest
miękki.
BTW nie kupowałam od tego użytkownika.

Justyna

http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2006-02-24 21:38:29

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> Jakie jest wasze zdanie na tematkosmetykow do makijazu kanadyjskiej firmy

Ja mam paletę 48 cieni, jestem zadowolona. Jest tam pięęęęęęęęęęęęękny złoty
kolor, i chociaż za brązami nie przepadam, to temu nie mogę się oprzeć.
Ale ostrzegam! Nie kupować z brokatem. Brokat jest ordynarny :). Trudno sie
go pozbyć i ma duże kawałki. Niektórym może też przeszkadzać, że cienie się
nieco osypują w trakcie aplikacji, bo są miękkie (co jest ich zaletą jak dla
mnie). Zdaje mi się, że po pewnym czasie na powiece trochę tracą
intensywność, ale mimo wszystko na basie Art Deco trzymają się dobrze kilka
godzin.

Ogólnie jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny to zdecydowanie TAK!

Maja

1. Data: 2006-02-25 05:14:52

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> APAGE!
> ;)

Ajajaj jaka sliczna literowka:) sorki
=====
annaM

1. Data: 2006-02-25 10:54:21

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jakie jest wasze zdanie na tematkosmetykow do makijazu kanadyjskiej firmy
> Ruby Rose?

To czeskie kosmetyki.
Są tanie i rewelacji raczej się po nich nie spodziewaj, ale jak na takie
śmieszne ceny są dość przyzwoitej jakości. Mam kredkę do powiek, paletę cieni,
błyszczyk - spiralkę i dwie kredki do powiek i innych rzeczy (takie
multifunkcyjne). Kredki to porażka, resztę da się przeżyć, choć do każdego z
tych kosmetyków można się przyczepić - kredka jest za miękka i się maże, cienie
się szybko osypują bez bazy, a błyszczyk bardzo się klei i ma trochę sztuczny
zapach.

Kaśka

1. Data: 2006-02-25 10:58:32

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się przeżyć, choć do każdego z tych kosmetyków można się przyczepić - kredka

Trochę namieszałam. Mam jedną kredkę do powiek - czarną, klasyczną konturówkę i
dwie kredki grube, kolorowe, które mogą zastępować cienie. I te grube są
fatalne, a konturówka do przyjęcia:)

Kaśka

1. Data: 2006-02-25 12:22:33

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Użytkownik "Justyna" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

, cienie się szybko osypują bez bazy,

To chyba zależy od powieki;) u mnie się nie osypują, jak rano je nałożę
to się trzymają do wieczora.

CHCESZ BYĆ NA OKŁADCE?!
pasemka w kolorze czerń fioletu/ czerń granatu
perfumy Diora i Donny Karan
Polska rzeczywistość ...
zielone zapachy