Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 19 Oct 2018 12:15:38 -0700 (PDT)
Subject: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
From: b...@g...com

użytkownik Kviat napisał:

> Ale wiesz, że linki które podałaś to przestroga przed wami? :)
>
> https://natemat.pl/227967,pis-przymykalo-oczy-na-dzi
alalnosc-skrajnej-prawicy-to-dlatego-posel-winnicki-
mogl-skutecznie-bronic-kolegow-nazioli

> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,22930070,jestesmy
-zdziwieni-ze-faszysci-sa-faszystami-to-lata-trywial
izowania.html

> "- Jest coraz większe przyzwolenie na przemoc, wyrażanie poglądów
> rasistowskich. Jan Paweł II nauczał, że rasizm jest grzechem. Chyba
> coraz mniej osób pamięta te nauki. Kobietę z transparentem z jego
> słowami wywleczono niedawno z kościoła. To jakieś kuriozalne odwrócenie
> hierarchii wartości."
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/153278
3,1,robert-winnicki--lider-wszechpolakow.read

> "Michał Kamiński, były polityk PiS, dziś bliski Platformie przyjaciel
> Giertycha: - Ruch Narodowy to próba wypłynięcia na szerokie wody kilku
> sprytnych facetów. Nie wróżę im sukcesu, bo tłum, który za nimi stoi, to
> kibole albo zwolennicy PiS. Nie wierzę, by istniało zapotrzebowanie na
> narodową partię przeniesioną z lat 30., zwłaszcza gdy PiS jest tak
> radykalny. Narodowcy nie reprezentują żadnego interesu społecznego."
>
> http://wyborcza.pl/1,75398,19179721,nie-obraze-sie-z
a-nazwanie-mnie-faszysta-oto-czlowiek-ktorego.html

> ""Nie obrażę się za nazwanie mnie faszystą". Oto człowiek, którego
> Winnicki zaprosił do Sejmu"
>
> https://wiadomosci.wp.pl/burza-po-materiale-o-nazist
ach-winnicki-broni-swojego-asystenta-621234942727129
7a

> [...]
>
> "Materiał "Superwizjera" wywołał medialną i polityczną burzę.
> Dziennikarzom udało się przeniknąć do środowiska narodowców. Ujawnili
> oddawanie czci Adolfowi Hitlerowi przez członków stowarzyszenia. Na
> nagraniach ukrytą kamerą widać m.in. płonące swastyki oraz okrzyki:
> "Sieg Heil!"."
>
> "Dziennikarz śledczy Bertold Kittel opublikował na Twitterze zrzut
> ekranu, na którym widać komentarz, jaki miał umieścić Lanuszny pod swoim
> zdjęciem z karabinem na Facebooku. Jeden z internautów napisał pod
> fotografią: "Faszysta i do tego z karabinem". Lanuszny odpisał: "Faszyzm

dowego-kim-sa/zss7vg8

> [...]
> Rodzin: - Nasza baza to dwie grupy wiekowe. 60 plus i 25 minus.Jeden z
> moich rozmówców narodowców uważa, że sprawa jest prostsza: - Chce pan
> znać prawdę o Ruchu? Rewolucję społeczną rozkręca dwóch wiecznych
> studentów, bramkarz z dyskoteki i agent ubezpieczeniowy."
>
> "Wielu z was spyta: ,,Kim jestem? Nie mam dobrej pracy, może miałem
> problemy z prawem". Ale pamiętajcie. Kiedy się służy ojczyźnie, wszelkie
> grzechy są zamazane. Nie bójcie się własnej przemiany, nawołuję do niej!
> Odwaga rodzi chwałę. Niech was Bóg błogosławi! "

y-samorzadowe-2018-uderzaja-w-pis-co-proponuja

> "Ostatni sondaż CBOS daje im jednak zerowe poparcie w najbliższych
> wyborach."
>

> https://oko.press/narodowcy-werbuja-w-calej-polsce-k
to-zwyciezy-w-walce-prawicowych-radykalow/

> [...]
> usprawiedliwienie - przed wyborami wiele środowisk domagało się sojuszu
> wszystkich sił antysystemowych - JOWowców, Wolnościowców, Narodowców.
> Niestety, ,,narodowcy" w obecnym kształcie okazują się być
> niebezpieczniejszymi dla Polski niż System. Na szczęście (w
> nieszczęściu) nie ma ich już dzisiaj w K'15. Mimo to jeszcze raz
> przepraszam. Hasło ,,zdejmij jarmułkę-podpisz ustawę" to retoryka
> przedwojennych bojówek skrajnej prawicy nie mająca niczego wspólnego z
> ideą Dmowskiego z czasów Konferencji Paryskiej. Żenada.

Po chj twoje mentory gadali:
- polska istnieje teoretycznie
- jak mamy rozbiór polski (forbes "forsa na restytucję)
https://m.neon24.pl/b049088522a3d0a358d4c7dfda6ee903
,14,0.jpg
- po chj wywalili 40 tysięcy luda
- po chj wyprzedali końcówkę:
https://slideplayer.pl/slide/816353/2/images/2/3+lat
a+Prywatyzacji+%E2%80%93+31%2C+2+mld+z%C5%82.jpg