Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.

Subject: Re: Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5bd2f99b$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd305eb$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Fri, 26 Oct 2018 17:28:19 +0200

W dniu 2018-10-26 o 14:17, XL pisze:
> <Kviat> wrote:
>> W dniu 2018-10-26 o 10:55, XL pisze:
>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>
>>>>>> Aż w końcu was zdelegalizują.
>>>>>
>>>>> Na jakiej podstawie?
>>>>
>>>> https://dzialaj.akcjademokracja.pl/campaigns/280
>>>
>>> LOL
>>> ?
>>>

>> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24094039,zgadzam-
sie-z-zarzutem-ale-nie-czuje-sie-winna-40-osob-oskar
zonych.html

> Gdzie masz faszyzm w Polsce?

A ty i ten twój cały ONR (czy tam jego inne klony...) to co?
To wy chodzicie w marszach z opaskami na ramionach i hajlujecie, po
lasach biegacie z tortami ze swastyką z wafelków, plujecie w tramwajach
na cudzoziemców, palicie tęcze, nienawidzicie homosiów aż piana tryska z
waszych pysków. Chcecie Polskę izolować od cywilizacji i wprowadzić
katofaszystowską dyktaturę.
Czego nie rozumiesz?

> Zapominasz o PiS - z PiS to już prawie połowa ?

30 parę % + 1% to nie jest połowa. Znowu naginasz rzeczywistość.
I dobrze, że zdajesz sobie sprawę jaki wpływ na Polskę mają ruski.
Szkoda tylko, że nie potrafisz wyciągnąć z tego wniosków.

> A idź do... Niemca. On ci pomoże go rozwijać.

Jeździsz po drogach wybudowanych za Niemieckie pieniądze. A nie za ruskie.

> PS. Nie bez powodu w POLSKICH bajkach Niemiec to diabeł, nawet niemiecka
> ubrany.

Nie bez powodu w niemieckich bajkach Polak to brudas i złodziej samochodów.

Jak zwykle argument z dupy, ale kto mieczem wojuje... tyle razy już cię
tego uczyłem, i nadal nie dotarło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr