Rumience po pillingu

1. Data: 2003-02-02 11:15:59

Temat: Rumience po pillingu
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Wczoraj robilam sobie pilling twarzy i po nim pojawily mi sie wielkie
rumience na twarzy. Troche jakby piekly i bardzo szybko wchlanialy krem. Czy
to tak zawsze sie dzieje , czy moze moja cera nie akceptuje tego rodzaju
oczyszczania?

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-02 21:45:17

Temat: Re: Rumience po pillingu
Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz `Hypnos` napisał(a):

> [...]
> rumience na twarzy. Troche jakby piekly i bardzo szybko wchlanialy
> krem. Czy to tak zawsze sie dzieje , czy moze moja cera nie akceptuje

Moze robilas peelibg zbyt intesywnie? A moze drobinki sa za grube i
poprostu podrazniaja Twoja buzke.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-03 17:47:39

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
ic.com.pl...
> Moze robilas peelibg zbyt intesywnie? A moze drobinki sa za grube i
> [...]

Raczej nie. Drobinki sa bardzo drobne i nie wydaje mi sie aby podraznialy
skore. Problem polega na tym, ze te rumience mam do dzisiaj na twarzy i
chyba nie zamierzaja zniknac? To powoli zaczyna mnie martwic....
A jak to jest z tymi enzymatycznymi? Tez sie cos po nich dzieje?

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-03 21:16:54

Temat: Odp: Rumience po pillingu
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz `Hypnos` <t...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1ma0m$pvv$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
twarzy i
> chyba nie zamierzaja zniknac? To powoli zaczyna mnie martwic....

Moze masz uczulenie na jakis skladnik akurat tego peelingu?....
Jak jest teraz?

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-02-03 21:27:03

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Tomasz `Hypnos` napisał(a):

> [...]
> chyba nie zamierzaja zniknac? To powoli zaczyna mnie martwic....
> A jak to jest z tymi enzymatycznymi? Tez sie cos po nich dzieje?

Wiec pewnie po prostu nie jest do Twojej cery. MOze to uczulenie? Nie mam
innego pomyslu skad moga byc te dlugotrwajace :) runmience. Enzymatyczne
sa delikatniejsze wiec moze nastepnym razem sprobuj z takim.

toffu, ktorej przykro ze nie moze pomoc

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-05 10:11:20