Rurka do gazu

1. Data: 2002-04-17 12:12:16

Temat: Rurka do gazu
Od: "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolko.
MOze to nie ta grupa, ale i tak sprobuje.
W mojej kuchence gazowej (takiej do 11kg butli) po sezonie zimowym odkrylem
pekniety/przeciety waz laczacy butle z kuchenka. I pytanie brzmi czy waz
taki mozna zastapic zwyklym ogrodowym czy tez powinien byc jakis ekstra? A
jesli ekstra to gdzie taki zdobyc?

BogdanKa

1. Data: 2002-04-17 12:28:16

Temat: Re: Rurka do gazu
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> I pytanie brzmi czy waz
> taki mozna zastapic zwyklym ogrodowym czy tez powinien byc jakis ekstra?

A bron cie panie boze probowac, waz powinien byc jak najbardziej "ekstra" -
wykonana z odpowiedniego materialu i zbrojona. Gdzie kupic? Bez problemow
powinny byc do dostania w hipermarketach budowlanych.

J.

1. Data: 2002-04-17 13:20:04

Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek (ponizej) ma calkowita racje. Sprzet musi byc specjalny. Dodatkowo
mozesz wybrac sobie opcje co do dlugosci owego przewodu. Ja swoj kupowalem w
OBI.

Pozdrawiam - scuba

1. Data: 2002-04-17 13:29:59

Temat: Odp: Rurka do gazu
Od: "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzieki za ustrzezenie przed detonacja ;)
Lece kupic wlasciwa.

BogdanKa

1. Data: 2002-04-17 13:42:18

Od: "Leszek Olech" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> wrote...

> [...]
> pekniety/przeciety waz laczacy butle z kuchenka. I pytanie brzmi czy waz
> taki mozna zastapic zwyklym ogrodowym czy tez powinien byc jakis ekstra?

Chcesz zabic siebie czy nas (smiechem)? Przeciez wezem leci gaz (co prawda
nie pod bardzo wysokim cisnieniem ale jednak i jednak gaz palny) - dobrze
byloby miec atestowany przewod, ktory nie ma szczelin i pekniec przez
ktore gaz sie ulotni.
Zadzwon do gazowni - napewno beda wiedziec gdzie takie sa; powie ci takze
osoba przywozaca butle (o ile sama nie sprzedaje) i napewno znajdziesz w
jakims oddziale Weglobudu
Leszek

1. Data: 2002-04-17 16:41:19

Od: "pluton" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taki mozna zastapic zwyklym ogrodowym czy tez powinien byc jakis ekstra? A

W kuchence stacjonarnej mam taki elastyczny, odlaczany przewod,
ale chyba to nie to.
MA prawie metr i kosztowal 120 PLN.

pluton

1. Data: 2002-04-17 17:27:24

Od: "Rysiek Sos." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taki mozna zastapic zwyklym ogrodowym czy tez powinien byc jakis ekstra? A

kochani - przeczytałem - włos zjeżył mi się na głowie - i dodam tylko że
propan z butli jest cięższy od powietrza więc w razie nieszczelności (ściele
się) nisko przy podłodze i w zasadzie tym trudniej go wykryć węchem, a
mieszanka z powietrzem ma przy wybuchu siłe dynamitu (i to wcale nie jest
przesada).
KONIECZNIE NOWY ATESTOWANY jak wiem to nie ma problemu z nabyciem i wcale
nie jest taki drogi.

rysieq

Czyszczenie foteli
Balkon
Gdzie niedrogo AGD (Wawa)
[allegro] ksiazki przyrodnicze i do domu ...
Wieźba dachowa, sprzedam