Ryba maślana - uwaga na nią

1. Data: 2006-03-31 09:24:41

Temat: Ryba maślana - uwaga na nią
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w Trójce podawali info, że ryba maślana ma w swoim składzie tłuszcze
niestrawne dla człowieka.
Jedzenie jej może powodować biegunki, wysypki symulujące uczulenia, dłuższe
rozstroje układu pokarmowego.
Warto więc chyba przemyśleć jej ew. podawanie dzieciom.

BTW - z tego powodu nie powinna być sprzedawana bez stosownej informacji
dostępnej podczas zakupu, lub na opakowaniu w którym jest sprzedawana, ale
przepis regulujący to, dopiero ma wejść w naszym kraju.

Sowa (złowieszczo ;) )

2. Data: 2006-03-31 09:48:54

Temat: Re: Ryba maślana - uwaga na nią
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" napisał w wiadomości

> [...]
> dostępnej podczas zakupu, lub na opakowaniu w którym jest sprzedawana, ale
> przepis regulujący to, dopiero ma wejść w naszym kraju.

Polecam forum wedkarstwo ;)
http://wedkarstwo.onet.pl/1,134,8,9642123,40344440,1
471624,0,forum.html

Zastzrzenie: osobnik nie podaje skad pochodzi artykul,
ale dociekliwi na pewno znajda.

Patka

3. Data: 2006-03-31 10:36:24

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dłuższe rozstroje układu pokarmowego.
> Warto więc chyba przemyśleć jej ew. podawanie dzieciom.

Niestety potwierdzam. Ja na szczęście dzieciom jej nie dawałam, ale ze tak
powiem niektórzy członkowie naszej rodziny zdrowo sie na tej rybce
"przejechali".
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

4. Data: 2006-03-31 11:06:21

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Niestety potwierdzam. Ja na szczęście dzieciom jej nie dawałam, ale ze tak
> powiem niektórzy członkowie naszej rodziny zdrowo sie na tej rybce

ja ją jadłam i czułam sie fatalnie, bardzo ciężko mi było na żołądku

5. Data: 2006-03-31 11:23:58

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w
wiadomości news:e0j2fq$9ja$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> tłuszcze

> ja ją jadłam i czułam sie fatalnie, bardzo ciężko mi było na żołądku

Bo to nie trzeba 5 kg od razu spożywać... :>
Rybka (szczególnie wędzona) jest _pyszna_ - mniam, mniam!
A rozsądek jest wskazany we wszystkim.

Pozdrawiam,
Radek

6. Data: 2006-03-31 11:47:42

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Radek" <r...@o...pl> napisał

> Bo to nie trzeba 5 kg od razu spożywać... :>

Nie trzeba. Ale perturbacje żołądkowo-jelitowe zdarzają się nawet po
spożyciu symbolicznych ilości. To tak jak z niektórymi grzybami. Nie wszyscy
reagują podobnie na te same gatunki.

M.

7. Data: 2006-03-31 12:03:00

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie trzeba. Ale perturbacje żołądkowo-jelitowe zdarzają się nawet po
> spożyciu symbolicznych ilości. To tak jak z niektórymi grzybami. Nie

no właśnie, ja zjadłam 2 krążki tej rybki

8. Data: 2006-03-31 12:14:26

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo to nie trzeba 5 kg od razu spożywać... :>
> Rybka (szczególnie wędzona) jest _pyszna_ - mniam, mniam!
> A rozsądek jest wskazany we wszystkim.

Jakie 5 kg, o czym Ty człowieku piszesz?
Po zjedzieniu jednej małej rybki (na 2 osoby) efekt był taki, ze mimo iz
jest faktycznie pyszna, ja więcej jej nie kupię :/
Ania

9. Data: 2006-03-31 12:17:56

Od: "Radek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w
wiadomości news:e0j5q2$k5t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> wszyscy
>
> no właśnie, ja zjadłam 2 krążki tej rybki

Ja już wolę nie wnikać w te krążki ;)
Stwierdzam tylko, że rybka jest jedną z naj-naj-naj wśród rybek ;)
Ale nie da się jej zjeść w takiej ilości jak karpia, czy innego
śledzia. Trzeba z umiarem :)

Pozdrawiam,
Radek

10. Data: 2006-03-31 12:19:48

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *@nn* napisał(a),a było to tak:

> Jakie 5 kg, o czym Ty człowieku piszesz?
> Po zjedzieniu jednej małej rybki (na 2 osoby) efekt był taki, ze mimo iz
> jest faktycznie pyszna, ja więcej jej nie kupię :/

Szkoda, że o info rybie Sowa nie posłała dwa dni temu. A ja głupia
zastanawiałam się skąd Maciek ma taką biegunkę.
Teraz już kupować nie będziemy tego świństwa

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

Fryzjer-strony
Normalnie mam fefry...
KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Urodziny dla 5-7 latka
Dewocjonalia i galanteria komunijna dla dzieci