Ryby szkodzą, siemię nie

1. Data: 2013-11-02 12:25:35

Temat: Ryby szkodzą, siemię nie
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie cuś wymyślili dietetycy: Ryby szkodzą... chyba że mają certyfikat;)))
http://lifestyle.wp.tv/i,Czy-spozywanie-ryb-moze-byc
-grozne,mid,1333060,index.html#m1333060

Ciekawym, co je pani dietetyk, bo jej szkodzi - widocznie nie ma klientów i
nie ma za co żyć...
pozdr
Stefan

2. Data: 2013-11-03 09:31:45

Temat: Re: Ryby szkodzą, siemię nie
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie brakuje ryb, i mamy nową propagandę anty.rybową.
Ale wiadomo, że rybka nie dla każdego, dzieci np zwykle nie lubią ryb.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-11-03 18:16:09

Od: jan potulicki <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-03 09:31, Stokrotka pisze:
> Pewnie brakuje ryb, i mamy nową propagandę anty.rybową.
> Ale wiadomo, że rybka nie dla każdego, dzieci np zwykle nie lubią ryb.

Ryby są bardzo drogie !
Jan

4. Data: 2013-11-03 19:29:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ryby są bardzo drogie !

W cenie shabu, tańsze od wołowiny.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2013-11-03 22:42:17

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-03 19:29, Stokrotka pisze:

> W cenie shabu, tańsze od wołowiny.

W cenie schabu to masz pangę albo rybę z zawartością 30% wody.
Kilogram dobrej ryby kosztuje, po odliczeniu wody, jakieś 25 złotych.

Pozdrawiam,
MW

6. Data: 2013-11-04 09:46:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W cenie schabu to masz pangę albo rybę z zawartością 30% wody.
> Kilogram dobrej ryby kosztuje, po odliczeniu wody, jakieś 25 złotych.

No nie, schab bez kości kosztuje 18-20zł, a mintaj 30% wody mniej niż 10zł.
Ryby w puszce podobnie do shabu, makrela wędzona albo śleź na tacce, też.

Ale prawda, że już pstrąg , dorsz, są droższe, a np łosoś 2 -3 razy droższy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-11-04 10:47:05

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ryby w puszce podobnie do shabu, makrela wędzona albo śleź na tacce, też.
>
> Ale prawda, że już pstrąg , dorsz, są droższe, a np łosoś 2 -3 razy
Jeśli chcesz poznać prawdziwy smak prawdziwej ryby polecam dorsza z Lofotów
ok 40 ojro za kilogram albo samej połowić na Lofotach (wycieczka 2 tyg. ok
1000 ojro)
pozdr
Stefan

8. Data: 2013-11-04 11:59:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-04 09:46, Stokrotka pisze:

> No nie, schab

Da się!!!

Ewa

9. Data: 2013-11-04 13:26:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Da się!!!

Bo ja wiem...
Zwykłe freudowskie przejęzyczenie.

10. Data: 2013-11-04 16:13:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-04 13:26, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-11-04 11:59, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Bo ja wiem...
> Zwykłe freudowskie przejęzyczenie.

Aj tam zaraz! Zwykły ort.

Ewa