Ryżu z rodzynkami ale nie na slodko (czyli ryzu cd.)

1. Data: 2001-08-21 07:30:44

Temat: Ryżu z rodzynkami ale nie na slodko (czyli ryzu cd.)
Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proste az wstyd pisac ale bardzo mi smakowalo wiec wstukuje

ryz oplukac
wziac tyle samo ryzu i wody
wode zagotowac z bulionikiem
zalac ryz i do mikrofali - ok 20 min az cala woda wyparuje

teraz warzywka :
mloda cebulka ze szczypiorkiem (szczypior pokroic w dluzsze kawalki)
+ troche pora i selera + marchewka - pokroic
wok/patlenie polac olejem ale malo - zeby olej nie "stal" na dnie , rozgrzac
i wrzucic warzywka
po chwili dodac ryz i posypac hmm chyba kurkuma (taka b pomaranczowa
przyprawa - chyba zastepuje szafran)..tej kurkumy tylko na czubek lyzeczki..
no i garsc rodzynek

mieszac i smazyc ze 2-3 min

pozdrawiam,
lukas

1. Data: 2001-08-21 12:16:05

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A "lukas" <l...@p...onet.pl> na to:

> proste az wstyd pisac ale bardzo mi smakowalo wiec wstukuje

można do tego jeszcze orzechów posiekanych, słonecznika, wiórków
koko, kminku i sezamu. zresztą u nas w domu wersji jest tyle ile
dotychczasowych podejść.

--
wojmat

cisza dla Gandalfa
http://ipolska.pl/test/klepsydra.gif

1. Data: 2001-08-21 15:00:27

Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi zachęcająco.
pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-08-22 09:04:05

Od: wojmat <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.NOSPAM> na to:

> Brzmi zachęcająco.

i jeszcze jedno - każdą kaszę tak mozna zrobić może oprócz palonej
gryczanej..

1. Data: 2001-08-22 11:24:42

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lukas wrote:

> proste az wstyd pisac ale bardzo mi smakowalo wiec wstukuje

ciach

Hihi a jakbys do tego dodal jeszcze w kawalkach kuraka i troche bulionu
i smietany to mialbys moj wczorajszy obiadek-kurczak w potrawce :))))
Nawiasem mówiac jak zrobic potrawke z kurczaka na slodko? ciocia mnie
kiedys taka raczyla, próbuje odtworzyc smak i nie za bardzo mi wychodzi
pzdr
agi

Re: najbardziej polska potrawa
Frytkownica