Ryzyko wpadki:

1. Data: 2002-10-01 18:02:39

Temat: Ryzyko wpadki:
Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy jest możliwa wpadka w następującyh okolicznościach:
1. Tylko pieszczoty
2. Był to 24 i 25 dzień cyklu
3. Poprzedni cykl miał 27 dni ten ma już 42
4. Dziewczyna jest chora na anemię.
5. "zajście" miało miejsce na wyjeżdzie w góry (zmiana klimatu)

2. Data: 2002-10-01 18:06:46

Temat: Re: Ryzyko wpadki:
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ancnvj$b7q$1@news.onet.pl...
> [...]
> 3. Poprzedni cykl miał 27 dni ten ma już 42
> 4. Dziewczyna jest chora na anemię.
> 5. "zajście" miało miejsce na wyjeżdzie w góry (zmiana klimatu)

Zawsze mnie ciekawiło skąd się biorą takie pytania...
Przecież odpowiedź na takie pytanie powinieneś znać wcześniej...
Niech sobie panna zrobi próbę ciążową i jak będzie negatywna to pobiegnie go
ginekologa i sprawdzi...
--
Joanna, co to w żadnej ciąży nie miała dodatniego wyniku próby ciążowej...
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-10-01 18:50:36

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
> 1. Tylko pieszczoty
> 2. Był to 24 i 25 dzień cyklu
> 3. Poprzedni cykl miał 27 dni ten ma już 42
> 4. Dziewczyna jest chora na anemię.
> 5. "zajście" miało miejsce na wyjeżdzie w góry (zmiana klimatu)
ad.1 szansa znikoma ale test ciążowy kosztuje 10 zł więc można odżałować a
nie zastanawiać sie.A potem iść do lekarza bo to nie jest normalne.jeśli to
nie menopauza ani dojrzewanie.Nie odchudza sie przypadkiem ??(anemia i brak
miesiączki)

Gosia

4. Data: 2002-10-01 19:43:12

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a po pieszczotach sie da????? Ja sie tam nie znam na takich ;-PPPPP

5. Data: 2002-10-01 21:05:02

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a po pieszczotach sie da????? Ja sie tam nie znam na takich ;-PPPPP

wiesz, pieszczoty bywaja rozne
Ewa

6. Data: 2002-10-01 21:27:28

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ancoat$c2o$1@news.onet.pl...
> [...]
> --
> Joanna, co to w żadnej ciąży nie miała dodatniego wyniku próby ciążowej...

Ale skoro sie masz dwoje dzieci, to chyba przynajmniej dwa razy mialas
dodatnia probe ciazowa?;)

Marta

7. Data: 2002-10-01 21:55:03

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W news:ancnvj$b7q$1@news.onet.pl tako rzecze Tenpa Dhargye

> 1. Tylko pieszczoty
[...]
> 4. Dziewczyna jest chora na anemię.
Żona to przeczytała i rzekła:
"Anemiczne tak mają, że po pieszczotach zachodzą. Bo im się wysilać nie
wolno"

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

8. Data: 2002-10-02 07:45:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> go
>
> Ale skoro sie masz dwoje dzieci, to chyba przynajmniej dwa razy mialas

No właśnie nie miałam, robiłam i była ujemna, a potem potwierdzałam wizytą u
ginekologa... bo jakoś tak miałam pewność, że jednak jestem w ciąży... I
raczej nie ma mowy, o tym, że coś niefachowo zrobiłam, bo wtedy jeszcze nie
było testów do użytku domowego i robiłam badania w laboratorium.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

9. Data: 2002-10-02 15:56:11

Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żona to przeczytała i rzekła:
> "Anemiczne tak mają, że po pieszczotach zachodzą. Bo im się wysilać nie
> wolno"

No, kontruktywna uwaga :))))))

10. Data: 2002-10-03 16:44:09

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> było testów do użytku domowego i robiłam badania w laboratorium.

Nie strasz mnie, dzisiajszy test dał wynik ujemny....

Uczulenie?
zanik korowy?
sandoglobulina
Za rok kończę studia - jak załatwić staż, później pracę ?
sen