Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce

11. Data: 2011-03-17 14:30:28

Temat: Re: Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW2 inną drogą - jak na razie - pradwdopodobnie poszedł
Marcinkiewicz: ~kariera (szkolenie?) doradcy w "Goldman Sachs"
+ wysilona krytyka reformy OFE wskazują na rowój jego potencjału
"służalczości" wobec sponsorów "reform" finansów państwa
opartych na wzroście deficytu budżetowego państwa na koszt
przyszłych pokoleń.

--
CB

12. Data: 2011-03-17 17:14:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

=================================

> No ale powiedz, jak to się mogło stać, że dla Ciebie 'szkopenland' to ta
> sama jakość
> słowotwórcza co 'żydoland' ? Jak to sie stało, że 'szkop' - określenie
> pejoratywne,
> stworzone na potrzeby identyfikacji konkretnie żołnierza wermachtu,
> aktywnego
> członka armii agresora siejacej spustoszenie w naszym kraju - jest dla
> Ciebie
> mniej wiecej tym samym, co określenie 'żyd' ?

Musisz chcieć zrozumieć. Nawet Ty nie jesteś taki tępy- jesteś IMO
zacietrzewiony.
Określenie "katoland" nie jest obraźliwe dla żadnego katolika. Tak mi się
zdaje. To określenie ma charakteryzować Polskę rzekomo rządzoną przez kler.
Nie odnosi się ono do WSZYSTKICH katolików czy księży.

Napisałem BARDZO WYRAŹNIE- ja (w przeciwieństwie do niektórych Żydów) nie
nazywam Izraela żydolandem. Nie jest nim też Polska. Na tę pogardliwą nazwę
zasługiwać będzie (co też BARDZO WYRAŹNIE OKREŚLIŁEM) kraj (jeśli taki
powstanie)- na resztówce ziem polskich- zarządzany przez Żydów, będący
buforem między Niemcami a Rosją.. Jak nie wiesz dlaczego- albo czegoś
jeszcze w tym temacie nie zrozumiałes- zapytaj kogoś. Może cbneta- zdaje
się, że ma u Ciebie spory autorytet, więc może jego posłuchasz.
EOT

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

13. Data: 2011-03-17 18:21:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesteś IMO zacietrzewiony.

Jakie to klasyczne dla psiakow. Alimenciarz Gosiewski, grzmi na Dorna, ze
nie lozy na dzieci, wrzaski Gazety Polskiej, ze Komorowski cos nie halo
rozdaje ulaskawienia (podczas gdy jedynie dopina to co zaczal kaczynski,
oraz relizuje tylko pozytywnie rozpatrzone przez prokuratury i sady), w
momecie gdy wyplywa zieciul Kaczynskiego ze swoimi przekretami. A u nas
lokalnie malutki zacietrzewiony chironik, przyznaje zacietrzewienia
grupowiczom.

14. Data: 2011-03-18 08:37:23

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zdaje. To określenie ma charakteryzować Polskę rzekomo rządzoną przez
> kler. Nie odnosi się ono do WSZYSTKICH katolików czy księży.

Mnie się zdaje, że źle Ci się zdaje.
Co byś powiedział na to, żebym zamiast antysemityzmu zaczał
nazywać Twoją postawę 'semichirotyzmem' ?
Twoje poglądy nazwę 'chiroglądami'. A 'miłość' w Twoim wykonaniu
nazwę sobie 'chirość'. Zrobię to dlatego właśnie tak, ponieważ
pierwsze kojarzy się z ględzeniem (od 'glądy'), a drugie z chorobą.
Na zasadzie podobnej, jak 'żydoland' jest nasycony skojarzeniem
ksenofobicznym (od niemieckich landów).

A najlepiej podaj swoje nazwisko, żeby nazwa była 'bliższa Twemu ciału'.
Wymyślę wtedy coś jeszcze 'lepszego'.

> [...]
> czegoś jeszcze w tym temacie nie zrozumiałes- zapytaj kogoś. Może cbneta-
> zdaje się, że ma u Ciebie spory autorytet, więc może jego posłuchasz.

Cała tragedia antysemityzmu polega nie na tym, że jest aktem złej woli,
ale aktem braku woli. Masz wdrukowane, że słowo 'żyd' jest określeniem
pejoratywnym. To dla Ciebie naturalne. Ktoś Ci tak wdrukował (niemiecka
matka ???) i finito. Pozamiatane. I zapewne dotrwasz w tym stanie już do
śmieci.

To naprawdę nie jest trudne, Chironie. Można wyrażać swoje obawy, poglądy
i sprzeciw wobec idei 'judeopolonii', bez poniżania CAŁEGO NARODU
żydowskiego.
Ale prawdę mówiac nie mam juz nadziei na to, że zrozumiesz, w końcu
powtarzam
to raz za razem.
Polecam jednak w dalszym ciągu głębsze przemyślenie tego, jak to się stało,
że Twój umysł zrównał słowo 'żyd', ze słowem 'szkop', bo w tej skrajności
(to jest skrajne, naprawdę) szukam jakiejś szczeliny, w której Twoja własna
samoświadomość dostrzeże w samej sobie wierzchołek góry lodowej.
Postaraj się przez chwilę nie schodzić pod wodę i przyjrzeć się sobie
krytycznie.
Jakby Ci było jednak bardzo trudno, to porównaj sobie może zdjęcia:

szkopy:
http://www.armchairgeneral.com/wordpress/wp-content/
Andrew/EA/EAMarch.jpg
http://hande_hoch.webpark.pl/pliki/niemcy/szkopy.jpg
http://img.audiovis.nac.gov.pl/PIC/PIC_37-1834-1.jpg
http://lh3.ggpht.com/_pHzQLQfzYGI/SUP2LF1H6UI/AAAAAA
AABHM/mumDWU9JnSk/radom+okres+wojny.jpg

żydzi:
http://www.cmentarium.sowa.website.pl/Historia/Zydzi
02.jpg
http://zydzi-za-kazimierza-wielkiego.wartowiedziec.s
zczecin.pl/images/2.jpg
http://i.pinger.pl/pgr125/54a388e9002c3d134c62a716
http://www.republika.pl/zydzi_lukow/zydzi.gif

Planeta X
DOBRY BOZE...
Re: Ten Misconceptions About Islam!!!!!!!!!
Bóg w mózgu?
I DLACZEGO WIEKSZOSC ZBOKOW TO PARCHY?