Re: Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rząd USA rozczarowany brakiem reprywatyzacji w Polsce
Date: Thu, 17 Mar 2011 18:14:57 +0100

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
news:ilt13s$9gv$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

dzy_rzadem_prl_a_rzadem_usa_dotyczacy_roszczen.pdf

=================================

> No ale powiedz, jak to się mogło stać, że dla Ciebie 'szkopenland' to ta
> sama jakość
> słowotwórcza co 'żydoland' ? Jak to sie stało, że 'szkop' - określenie
> pejoratywne,
> stworzone na potrzeby identyfikacji konkretnie żołnierza wermachtu,
> aktywnego
> członka armii agresora siejacej spustoszenie w naszym kraju - jest dla
> Ciebie
> mniej wiecej tym samym, co określenie 'żyd' ?

Musisz chcieć zrozumieć. Nawet Ty nie jesteś taki tępy- jesteś IMO
zacietrzewiony.
Określenie "katoland" nie jest obraźliwe dla żadnego katolika. Tak mi się
zdaje. To określenie ma charakteryzować Polskę rzekomo rządzoną przez kler.
Nie odnosi się ono do WSZYSTKICH katolików czy księży.

Napisałem BARDZO WYRAŹNIE- ja (w przeciwieństwie do niektórych Żydów) nie
nazywam Izraela żydolandem. Nie jest nim też Polska. Na tę pogardliwą nazwę
zasługiwać będzie (co też BARDZO WYRAŹNIE OKREŚLIŁEM) kraj (jeśli taki
powstanie)- na resztówce ziem polskich- zarządzany przez Żydów, będący
buforem między Niemcami a Rosją.. Jak nie wiesz dlaczego- albo czegoś
jeszcze w tym temacie nie zrozumiałes- zapytaj kogoś. Może cbneta- zdaje
się, że ma u Ciebie spory autorytet, więc może jego posłuchasz.
EOT

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron